-
21. Data: 2012-08-02 12:34:18
Temat: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
Od: AZ <a...@g...com>
On 2012-08-02, Kuczu <q...@g...com> wrote:
>>
>> No my juz tu wszyscy wiemy, ze ten Buell to zajebiste moto jest, prawie jak
>> moje KHI.
>>
>
> Nie, nie jest tak zajebisty jak Twoj ZZR.
>
Czytaj. Napisalem "prawie jak".
>
> Ot po prostu zwykly motocykl
> do jezdzenia ktory, wbrew opiniom teoretykow z internetu, nie chce sie
> popsuc i bardzo sprawnie sie porusza, skreca i hamuje.
>
O to to to, ladnie opisales mi motocykl, moze teraz do teorytyka internetu
newroma to dotrze.
>
> Ma za to
> fajna galke pozwalajaca zmieniac napiecie wstepne tylnego amortyzatora w
> czasie jazdy.
>
Prawie jak BMW ;-) Z ciekawosci - jak to wyglada i gdzie jest mocowane?
U mnie fsumie tez jest ale na secie pasazera wiec jedynie pasazer moze
pokrecic galka...
--
Artur
ZZR 1200
-
22. Data: 2012-08-02 12:50:07
Temat: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2012-08-02 12:34, AZ pisze:
> Prawie jak BMW ;-) Z ciekawosci - jak to wyglada i gdzie jest mocowane?
> U mnie fsumie tez jest ale na secie pasazera wiec jedynie pasazer moze
> pokrecic galka...
Polewo, kilkanascie centrymetrow ponizej dupy kierownika jest taka spore
czarne pokretlo. Przy napisie Ulysses.
http://www.bikewalls.com/pictures/Buell_Ulysses_XB12
X_2009__03_1024x768.jpg
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
23. Data: 2012-08-02 13:03:19
Temat: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>
W dniu 2012-08-02 10:06, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
> Mikolaj Jopczynski napisał(a):
>> Zastanawiam sie
>
> A nie lepiej wreszcie cos kupic i zaczac jezdzic? Po co stwarzasz
> wyimaginowane problemy? I czemu juz nie masz kolejnej tedeemki? Mam duzo
> pytan do takich nowych precli, chyba zaloze wam fanpejdza.
>
>
Bo kto pyta nie bladzi?
Bo zastanawiam sie pomiedzy 850 a 900?
Bo nie ma sensu wydawac kapuchy po to, by pojezdzic max 2 miesiace?
Bo chce sie "przygotowac" dobrze, to zakupu docelowych 2oo?
--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski
tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
Tychy: www.hotspot.tychy.pl
-
24. Data: 2012-08-02 13:14:18
Temat: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
W dniu 2012-08-02 12:34, AZ pisze:
> O to to to, ladnie opisales mi motocykl, moze teraz do teorytyka internetu
> newroma to dotrze.
A gdzie ja przedstawialem opinie jak wyzej opisal Kuczu na temat jego
motocykla? Pokaz cycata.
pozdr
newrom
PS. i nie zapomnij ze pare razy napisalem ze kawasaki jest
najzajebistsze na swiecie!
--
RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
-
25. Data: 2012-08-02 13:23:08
Temat: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
Od: AZ <a...@g...com>
On 2012-08-02, Mikolaj Jopczynski <m...@g...com> wrote:
>
> Bo kto pyta nie bladzi?
> Bo zastanawiam sie pomiedzy 850 a 900?
> Bo nie ma sensu wydawac kapuchy po to, by pojezdzic max 2 miesiace?
>
Jakbys pojezdzil 2 miesiace to by bylo dobrze ;-))
>
> Bo chce sie "przygotowac" dobrze, to zakupu docelowych 2oo?
>
Na starcie docelowe moto? No way.
--
Artur
ZZR 1200
-
26. Data: 2012-08-02 13:23:59
Temat: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
Od: AZ <a...@g...com>
On 2012-08-02, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:
>> O to to to, ladnie opisales mi motocykl, moze teraz do teorytyka internetu
>> newroma to dotrze.
>
> A gdzie ja przedstawialem opinie jak wyzej opisal Kuczu na temat jego
> motocykla? Pokaz cycata.
>
Kuczu opisywal KHI.
>
> PS. i nie zapomnij ze pare razy napisalem ze kawasaki jest
> najzajebistsze na swiecie!
>
Pamietam ale to nadal za malo.
--
Artur
ZZR 1200
-
27. Data: 2012-08-02 13:40:37
Temat: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
On Thu, 02 Aug 2012 10:36:34 +0200, AZ <a...@g...com> wrote:
[...]
>> No i ze zmniejszonym (czasami sporo) spalaniem oraz lepsza reakcja na
>> gaz.
> Pokaz mnie >= litra na wtrysku ktory w trasie do 150-160 spali 5,5l w
> dwie osoby + bambetle.
Na przykład mój Sprint, przy jeździe autostradowej 5,5, a jak wracałem
ostatnio drogami krajowymi przez lasy i pola to jakoś circa 5 :-)
(Z pasażerką w mieście albo po Ułężu to i 7 potrafi wciągnąć, no ale
to jakby trochę inna sytuacja)
I tak, wiem, cylinder mu zabrali to może :-)
--
Leszek 'Leslie' Karlik
ST995i i NTV650
-
28. Data: 2012-08-02 13:43:33
Temat: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
On Thu, 02 Aug 2012 11:19:35 +0200, AZ <a...@g...com> wrote:
[...]
> No i wytryski wiaza sie z calym okolowytryskowym stuffem ktory tez tani
> nie jest, a jest to: sonda(y) lambada, silniczek krokowy, przeplywomierz.
> Kumpel chcial w Triumphie Tigerze zsynchronizowac przepustnice to pozniej
> nie dalo sie ustawic wolnych obrotow i trzeba bylo jezdzic po ASO,
Ale to można ściągnąć darmowy program z internetu i kupić kabelek OBD2 na
Allegro za 30 zł i już nie trzeba jeździć do ASO.
Mi tam się podoba że podpinam laptopa do wtyczki pod siedzeniem i nie muszę
grzebać w śrupkach w gaźniku. 21 wiek, panie.
--
Leszek 'Leslie' Karlik
ST995i i NTV650
-
29. Data: 2012-08-02 13:48:19
Temat: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
Od: AZ <a...@g...com>
On 2012-08-02, Leszek Karlik <l...@h...pl> wrote:
>> No i wytryski wiaza sie z calym okolowytryskowym stuffem ktory tez tani
>> nie jest, a jest to: sonda(y) lambada, silniczek krokowy, przeplywomierz.
>> Kumpel chcial w Triumphie Tigerze zsynchronizowac przepustnice to pozniej
>> nie dalo sie ustawic wolnych obrotow i trzeba bylo jezdzic po ASO,
>
> Ale to można ściągnąć darmowy program z internetu i kupić kabelek OBD2 na
> Allegro za 30 zł i już nie trzeba jeździć do ASO.
>
> Mi tam się podoba że podpinam laptopa do wtyczki pod siedzeniem i nie muszę
> grzebać w śrupkach w gaźniku. 21 wiek, panie.
>
W jakich srupkach w gazniku? Kolo lewej nogi krece, nad zebatka zdawcza.
--
Artur
ZZR 1200
-
30. Data: 2012-08-02 13:51:37
Temat: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
Od: AZ <a...@g...com>
On 2012-08-02, Leszek Karlik <l...@h...pl> wrote:
> On Thu, 02 Aug 2012 10:36:34 +0200, AZ <a...@g...com> wrote:
>
> [...]
>>> No i ze zmniejszonym (czasami sporo) spalaniem oraz lepsza reakcja na
>>> gaz.
>> Pokaz mnie >= litra na wtrysku ktory w trasie do 150-160 spali 5,5l w
>> dwie osoby + bambetle.
>
> Na przykład mój Sprint, przy jeździe autostradowej 5,5, a jak wracałem
> ostatnio drogami krajowymi przez lasy i pola to jakoś circa 5 :-)
>
No to tak jak u mnie 116ccm wiecej, tylko roznica w mocy troche wieksza.
>
> (Z pasażerką w mieście albo po Ułężu to i 7 potrafi wciągnąć, no ale
> to jakby trochę inna sytuacja)
>
W Ulezu mi rekordowo udalo sie osiagnac cos ok. ~15-16l, lekkiego szoku
doznalem na stacji po dwoch sesjach...
--
Artur
ZZR 1200