-
11. Data: 2012-08-02 10:52:30
Temat: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
Od: AZ <a...@g...com>
On 2012-08-02, Kuczu <q...@g...com> wrote:
>> Pokaz mnie >= litra na wtrysku ktory w trasie do 150-160 spali 5,5l w dwie
>> osoby + bambetle.
>
> Buell Ulysses. Solo pali ok 5 litrow, we dwie osoby + pelne kufry 5,5 do
> 5,7. Predkosci nielegalne.
>
No i czego to dowodzi? Ze moto na gaznikach wcale wiecej nie spala od
wtryskowych a newrom powtarza miejskie legendy.
--
Artur
ZZR 1200
-
12. Data: 2012-08-02 10:58:26
Temat: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
Od: AZ <a...@g...com>
On 2012-08-02, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:
>> Zjadlo Ci "nie" przed "psujace".
>
> ha ha ha
> Dobry zart, tymfa wart!
>
To nie zart. Jestem smiertelnie powazny.
>
> Ty, a skad ja moge wiedziec ktory plastikowy liter spali 5,5 ?
>
A nie wiem.
>
> Z tego co pamietam to st955 palil niewiele jak na predkosci ktorymi sie
> poruszalem po autobanie, ale nie przypomne se ile to bylo.
>
Bo jak zbudowali to zobaczyli, ze im duzo pali to ujeli jeden cylinder.
>
> Zreszta do takich porownan trzeba brac ten sam model i jeden z
> gaznikiem, a drugi z wytryskiem.
> Zerknij na spalanie wiaderka na gaznikach i na wytrysku. Jest tez
> pegaso/f650gs ale tu jest jeszcze inna liczba zaworow wiec nie wiem czy
> bedzie to miarodajne.
> Tego bylo wiecej i te ktorymi sie interesowaly mialy nizsze spalanie na
> wytrysku.
>
No liczba zaworow IMHO ma ogromne znaczenie. Wychodzi roznie, na korzysc
wtryskow i na korzysc gaznikow, wiec nie pisalbym "wtryski pala mniej" bo
nie jest to regula. OIDP iksy palily wiecej jak dolozyli im wtryski.
>
> a one byly robione w wersji gazniki i wtrysk ? Jesli tak to poszukaj
> danych o spalaniu i sie podziel :))
>
No nie byli.
--
Artur
ZZR 1200
-
13. Data: 2012-08-02 11:00:38
Temat: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2012-08-02 10:52, AZ pisze:
> No i czego to dowodzi? Ze moto na gaznikach wcale wiecej nie spala od
> wtryskowych a newrom powtarza miejskie legendy.
>
Jakby Ci tu.... Buell XB jest na pelnym wtrysku
FXR na gazniku S&S pali od 5,5 do 9 litrow. Przy mocy mniejszej o ok
30-35 KM i podobnej masie.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
14. Data: 2012-08-02 11:02:19
Temat: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2012-08-02 10:58, AZ pisze:
> OIDP iksy palily wiecej jak dolozyli im wtryski.
Bo im obcieli troche mocy i zamulili katalizatorami
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
15. Data: 2012-08-02 11:14:30
Temat: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2012-08-02 10:34:58 +0200, Kuczu <q...@g...com> said:
>> Pytanie jak z diagnostyka? Serwisowaniem wtryskow. Bo zakladam, ze nie
>> ma odb2 jak w przypadku puszek?
>
> Nie ma odb ale w przypadku wielocylidrowych wtryskowcow trzeba od czasu
> do czasu synchronizowac przepustnice. Najslabszym elementem ukladu
> bywaja sondy lambda i wysokocisnieniowe pompy paliwa.
Ale jak się coś jebie, to trza to nierzadko diagnozować (i kasować
później błędy) poprzez kompjuter serwisowy, a to już nawet nie każdy
serwis ma.
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
16. Data: 2012-08-02 11:19:35
Temat: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
Od: AZ <a...@g...com>
On 2012-08-02, de Fresz <d...@N...pl> wrote:
>>
>> Nie ma odb ale w przypadku wielocylidrowych wtryskowcow trzeba od czasu
>> do czasu synchronizowac przepustnice. Najslabszym elementem ukladu
>> bywaja sondy lambda i wysokocisnieniowe pompy paliwa.
>
> Ale jak się coś jebie, to trza to nierzadko diagnozować (i kasować
> później błędy) poprzez kompjuter serwisowy, a to już nawet nie każdy
> serwis ma.
>
No i wytryski wiaza sie z calym okolowytryskowym stuffem ktory tez tani
nie jest, a jest to: sonda(y) lambada, silniczek krokowy, przeplywomierz.
Kumpel chcial w Triumphie Tigerze zsynchronizowac przepustnice to pozniej
nie dalo sie ustawic wolnych obrotow i trzeba bylo jezdzic po ASO,
a w gazniku dokrecasz srupke gotowe.
--
Artur
ZZR 1200
-
17. Data: 2012-08-02 11:24:56
Temat: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2012-08-02 11:14, de Fresz pisze:
> On 2012-08-02 10:34:58 +0200, Kuczu <q...@g...com> said:
>
>>> Pytanie jak z diagnostyka? Serwisowaniem wtryskow. Bo zakladam, ze nie
>>> ma odb2 jak w przypadku puszek?
>>
>> Nie ma odb ale w przypadku wielocylidrowych wtryskowcow trzeba od
>> czasu do czasu synchronizowac przepustnice. Najslabszym elementem
>> ukladu bywaja sondy lambda i wysokocisnieniowe pompy paliwa.
>
> Ale jak się coś jebie, to trza to nierzadko diagnozować (i kasować
> później błędy) poprzez kompjuter serwisowy, a to już nawet nie każdy
> serwis ma.
>
>
Tak, masz racje. Dlatego nie jestem zwolennikiem wtrysku i traktuje go
jako zlo konieczne.
BTW. Do Buella wystarczy kabelek i darmowy soft sciagniety z netu.
Schemat kabelka tez znaleziony w necie. Mozna tym nawet grzebac w mapach
i testowac poszczegolne skladniki ukladu.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
18. Data: 2012-08-02 11:25:55
Temat: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2012-08-02 11:19, AZ pisze:
> No i wytryski wiaza sie z calym okolowytryskowym stuffem ktory tez tani
> nie jest, a jest to: sonda(y) lambada, silniczek krokowy, przeplywomierz.
> Kumpel chcial w Triumphie Tigerze zsynchronizowac przepustnice to pozniej
> nie dalo sie ustawic wolnych obrotow i trzeba bylo jezdzic po ASO,
> a w gazniku dokrecasz srupke gotowe.
>
A Buell ma srupke !
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
19. Data: 2012-08-02 11:34:52
Temat: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
Od: AZ <a...@g...com>
On 2012-08-02, Kuczu <q...@g...com> wrote:
>> No i wytryski wiaza sie z calym okolowytryskowym stuffem ktory tez tani
>> nie jest, a jest to: sonda(y) lambada, silniczek krokowy, przeplywomierz.
>> Kumpel chcial w Triumphie Tigerze zsynchronizowac przepustnice to pozniej
>> nie dalo sie ustawic wolnych obrotow i trzeba bylo jezdzic po ASO,
>> a w gazniku dokrecasz srupke gotowe.
>>
>
> A Buell ma srupke !
>
No my juz tu wszyscy wiemy, ze ten Buell to zajebiste moto jest, prawie jak
moje KHI.
--
Artur
ZZR 1200
-
20. Data: 2012-08-02 12:27:12
Temat: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2012-08-02 11:34, AZ pisze:
> On 2012-08-02, Kuczu <q...@g...com> wrote:
>>> No i wytryski wiaza sie z calym okolowytryskowym stuffem ktory tez tani
>>> nie jest, a jest to: sonda(y) lambada, silniczek krokowy, przeplywomierz.
>>> Kumpel chcial w Triumphie Tigerze zsynchronizowac przepustnice to pozniej
>>> nie dalo sie ustawic wolnych obrotow i trzeba bylo jezdzic po ASO,
>>> a w gazniku dokrecasz srupke gotowe.
>>>
>>
>> A Buell ma srupke !
>>
> No my juz tu wszyscy wiemy, ze ten Buell to zajebiste moto jest, prawie jak
> moje KHI.
>
Nie, nie jest tak zajebisty jak Twoj ZZR. Ot po prostu zwykly motocykl
do jezdzenia ktory, wbrew opiniom teoretykow z internetu, nie chce sie
popsuc i bardzo sprawnie sie porusza, skreca i hamuje. Jedyne co mi w
nim nie pasuje to przelaczniki rodem z jakiegos japonczyka. Ma za to
fajna galke pozwalajaca zmieniac napiecie wstepne tylnego amortyzatora w
czasie jazdy.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X