eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleWtrysk przy hamowaniu silnikiemRe: Wtrysk przy hamowaniu silnikiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED.xt.v.chmurka.net!not-for-mail
    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Wtrysk przy hamowaniu silnikiem
    Date: Fri, 9 Sep 2016 12:21:21 +0000 (UTC)
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <0Tcs0udrIkadNv8%gof@news.chmurka.net>
    References: <lTcrooa1Imn2Nv8%gof@news.chmurka.net> <nqof3l$686$3@node1.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 9 Sep 2016 12:21:21 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="gof";
    posting-host="xt.v.chmurka.net:172.24.44.4"; logging-data="12754";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: tin/2.3.3-20160327 ("Kinloch") (UNIX) (Linux/3.16.0-4-amd64 (x86_64))
    DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha1; c=relaxed/simple; d=chmurka.net; s=news;
    t=1473423795; bh=qAZAC7UJea2AFb0lvyrIkt9Nz7o=;
    h=From:Subject:Newsgroups:References:Message-ID:Cancel-Lock:
    User-Agent:MIME-Version:Content-Type:Content-Transfer-Encoding;
    b=wBuQwAo8HUWs/qzVpdmB5ZOoBD0wRomgWPwXF5dE/c9qKSkXSrp0x2oWQ3TQzAryY
    +EcU1xsrF6UcD9Df10mz8wesvcNsR7NmO7Jz7qIvYZQt0A/32nAt+wKeYFTjkShVAT
    T9cdzBFdYOt7RCTn4+9dsEJijVbDDpu3AY9/4H/I=/4H/I=
    Cancel-Lock: sha1:oGbl6r8iXqhF9tM/OrEeefIeUOo=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:669221
    [ ukryj nagłówki ]

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    >> Panuje powszechna opinia, że podczas hamowania silnikiem komputer nie
    >> podaje impulsów na wtryskiwacze, bo nie ma to sensu. W samochodach pewnie
    >
    > Opinia nieprawdziwa.
    > Paliwo jest dawkowane w ilości jak przy wolnych obrotach.

    Ok, rozmawiałem z mechanikiem i wiem coś więcej.

    Niektóre motocykle mają fabrycznie włączony "fuel cut-off", czyli
    odcinanie wtrysku na wysokich obrotach przy zamkniętym gazie, inne
    nie. Suzuki zazwyczaj nie mają. Podobno jest to po to, żeby było
    mniejsze szarpnięcie po dodaniu gazu w takiej sytuacji. Podobno w
    nowszych ECU można to skonfigurować.

    --
    [ GSX 1300R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS PJ S+ p+ M++ W P+:+ X++ L+ B+ M++ Z+++ T- w- CB++ ]
    [ http://www.chmurka.net/ ]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: