  • Data: 2011-05-31 08:27:33
    Temat: Re: Wtargniecie na jezdnie - pytanie.
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.05.2011 10:23, marider pisze:

    > Nie, chodzilo mi o to ze paly mowia co innego niz pozniej dostajesz na
    > papierze w Komendzie. Dobrze ze nie napisali ze to ja ja trzasnalem
    > idaca po chodniku i mialem z 6 promili przy okazji ;)

    a czemu Ty mi odpisujesz pod Monsterem, hą?

    zobaczyli zmartwioną i przyznająca się do wszystkiego kobiecinkę w
    szpitalu, to uznali, że jednak nie dadzą mandatu, bo już wystarczająca
    karę poniosła.

    > Jakich ulubionych? Tam fajnie na zakupy poleciec albo turystycznie, w
    > sumie na Wyspy jest blizej :) Za takie wykroczenie babka na pewno by
    > pouczenia nie dostala ale za oceanem czy chocby w UK nieco inaczej
    > wszystko dziala, moze kiedys nastana czasy ze w Pl bedzie choc troche
    > podobnie..

    no wiem wiem, opowiadales wielokrotnie, jak mnie skleroza nie myli, to
    również o pouczeniach właśnie. dlatego wspomniałem.

    - gildor