-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!news.dns-netz
.com!news.freedyn.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!
peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
o-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Wtargnięcie jednak jest możliwe!
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <q...@4...com>
<1...@4...net>
<1...@4...net>
<61293742$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
<sgdqnl$dqd$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
<612a7da1$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
<612a812c$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
<sge4vg$jdo$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Sat, 28 Aug 2021 22:36:20 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.13.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <sge4vg$jdo$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <612a9e45$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1630182981 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 551 83.142.196.21:20421
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2637
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696592
[ ukryj nagłówki ]W dniu 28.08.2021 o 22:06, m4rkiz pisze:
> Ja osobiście nie zdecydowałbym się przejechać przez większość znanych (a
> tym bardziej nieznanych) przejść szybciej niż 10 km/h gdybym niezależnie
> od okoliczności był w pełni odpowiedzialny za KAŻDY pomysł pieszego, w
> tym celowe rzucenie się pod koła z za przeszkody ograniczającej
> widoczność. I pewnie tak samo zachowali by się wszyscy kierowcy
> posiadający wyobraźnię.
Bo ja wiem - przepuszczam pieszych zanim to było modne i generalnie nie
mam problemów z określeniem w jakim celu pieszy przy przejściu przebywa.
> Intencja ustawodawcy była jednak inna, w powyższej sytuacji obie strony
> nie zachowały się tak jak powinny, efektem jest kolizja w której - moim
> subiektywnym zdaniem - kierowca ponosi 1/3 a piesza 2/3 winy. I
> oczywiście mogę się mylić bo nie znam prędkości i stanu technicznego
> pojazdu, trzeźwości uczestników, etc.
I mniej więcej się zgadzamy. Kierownik nie ustąpił pierwszenstwa i jakaś
wina w tym jest, natomiast zachowanie pieszej sugerowało jednak że chce
samochód przepuścić a niastępnie weszła wprost pod jadący pojazd, co
dalej jest zabronione. Czyli współwina - ponieważ skończyło się na
wyktoczeniu to procenty akurat mało ważne.
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 28.08.21 22:39 Shrek
- 28.08.21 22:57 m4rkiz
- 28.08.21 23:29 ii
- 28.08.21 23:30 ii
- 28.08.21 23:33 ii
- 29.08.21 01:06 m4rkiz
- 29.08.21 02:16 ii
- 29.08.21 08:12 ToMasz
- 29.08.21 09:02 Shrek
- 29.08.21 09:08 Shrek
- 29.08.21 12:02 m4rkiz
- 29.08.21 13:15 j...@i...pl
- 29.08.21 13:17 j...@i...pl
- 29.08.21 13:49 ii
- 29.08.21 13:50 ii
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=