  • Data: 2012-10-26 11:46:48
    Temat: Re: Wszyscy się o mnie troszczą...co jest grane? ;)
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .>> W spodniach narciarskich założonych na jeansy jest naprawdę Ciepło,
    >No ja także ostatnio daruje sobie zdejmowanie jeansów na dojazdy do pracy.
    >Nakładam na nie texy z podpinką i jest super komfortowo. Tylko na światłach
    >jak się stoi to wtedy jest mało wygodnie się ruszać ale sama jazda super :)

    Jak szukałem spodni to wszystkie dobre na długość nie były wstanie wejść na
    jeansy, ale ograniczałem się do modelu tworzącego komplet z kurtka.
    Teraz czekam na promocje posezonowe i cos zakupie. Czy jesteś zadowolony ze
    swoich jaki model i marka ?.

    Buniek