  • Data: 2013-02-13 22:32:14
    Temat: Re: Wstydliwy problem
    Od: "marcin" <m...@c...cba.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "supermedia" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:kfgq0b$j8m$1@news.supermedia.pl...
    > podnóżek to nie dasz rady. Dlatego stając jednocześnie ciągniesz prawą ręką
    > w górę zwiększając siłę nacisku nogi. Dopiero wypadkowa (czy też suma - dla
    > purystów) sił "noga" + "ręka" zadziała.

    No właśnie taki mam plan na następne podejście. W tej sytuacji moja waga nie ma
    praktycznie znaczenia, tylko siła "rozparcia" się między podnóżkiem a tyłem moto. Nie
    mam pojęcia jak mogłem na to nie wpaść. Może przez strach, że trzymając jedną ręką za
    kierownicę nie utrzymam moto w pionie jak go zacznę gibać.
    A, no i dobra :P
    --
    pzdr,
    marcin