  • Data: 2016-11-21 20:26:00
    Temat: Re: Wspomnienia - Jacek Karpiński
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.11.2016 o 09:31, Grzegorz Niemirowski pisze:

    > Tak się składa, że nie był rozpisaniem linka :)

    Pretendował do tego.

    "AAH - zaawansowny procesor obliczeniowy zrobiny na 650 lampach
    wspomagał prognozy pogody, zbudował go prawdopodobnie na przełomie 50/60
    roku."

    "AKAT1- to samo co AAH ale zrobione na tranzystorach germanowych !!!"

    "Percepton- maszyna zrobiona na 2000 tranzystorów była siecią neutronową
    która rozponawała obrazy z kamery !!! "

    "Kar-65 - 1 komputer Karpińskiego, cytat z artykułu:"

    --
    pozdrawiam
    MD