  • 11. Data: 2014-04-10 22:37:14
    Temat: Re: Wskaźnik chwilowego zużycia paliwa w Toyocie
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 09.04.2014 21:22, Lisciasty pisze:
    > A może ja się nie znam i teraz taki trynd jest?

    Mam identyczny w i30. Na nic to to się nie przydaje.

    --
    anacron
    aba/

  • 12. Data: 2014-04-11 19:23:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Mam identyczny w i30. Na nic to to się nie przydaje.

    Oczywiście że się przydaje, bo doskonale widać jak lekkie ujęcie gazu
    powoduje spadek spalania przy braku spadku prędkości.

  • 13. Data: 2014-04-12 14:46:07
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 10 Apr 2014 12:17:01 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >...przesiadłem się do Mazdy (6, ale w 3, 5, czy CX-ach jest to samo), i tam
    >też ogólnie komputer to jakaś kpina. Niby chwilowe jest w miarę sensowne
    >(elektroniczne liczby), ale na postoju pokazuje już tylko "kreski".

    To chyba konstruktorzy Renaulta brali przykład z Mazdy, albo odwrotnie
    :) Dodatkowo zasięg pokazywany jest do około 10 kilometrów od
    zapalenia się "rezerwy". Potem, zamiast zasięgu, mamy kreseczki.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 14. Data: 2014-04-12 15:28:10
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "jerzu" wrote in message news:t9dik9dr9jed01j0se1rkf7f2ilnblcq38@4ax.com...

    > To chyba konstruktorzy Renaulta brali przykład z Mazdy, albo odwrotnie
    > :) Dodatkowo zasięg pokazywany jest do około 10 kilometrów od
    > zapalenia się "rezerwy". Potem, zamiast zasięgu, mamy kreseczki.

    W Vectrze tak samo - "zasięg" kończy sie przed zapaleniem wskaźnika rezerwy.
    W mr 2002 zasięg spada do zera, a w mr 2005 zapalają się kreseczki przy
    "zasięgu" 30km. A wskaźnik poziomu paliwa w zbiorniku też dziwnie działa. Z
    pełnego zbiornika do 7/8 przejeżdżam w mieście ok 80km, a 6/8 pokazuje po
    przejechaniu następnych 20-30km. 5/8 po przejechaniu około 50km (w obu
    Vectrach podobnie).

    --
    Axel