  • 1. Data: 2011-04-08 18:40:07
    Temat: Wrocław - obwodnica S8 - otwarta?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Witam

    Tak patrzę co mi tu wytycza mapa i.. mam pytanie.
    Od Świdnicy chcę jechać do Wrocławia na Muchobór Wielki
    No i za Tyńcem Małym navi mi każe wjechać na pętęlkę i tą nową obwodnicę S8,
    przejechać wiaduktem nad autostradą oraz zjechać na Graniczną.

    Czy to jest otwarte, czy się trochę ktoś zapędził?

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2011-04-08 19:24:07
    Temat: Re: Wrocław - obwodnica S8 - otwarta?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Apr 2011 18:40:07 +0200, Irokez wrote:
> [...]
    >przejechać wiaduktem nad autostradą oraz zjechać na Graniczną.
    >
    >Czy to jest otwarte, czy się trochę ktoś zapędził?

    Chyba sie troche zapedzili - o ile sie orientuje to ciagle nie ma nic
    otwartego po polnocnej stronie A4. S8 dojedziesz do A4, a dalej znow
    na Bielany i na Karkonoska. Podobnie jak jedziesz z Klodzka.
    Czy to jest jakikolwiek zysk to powatpiewam.

    Za to mozesz pojechac przez LG i dalej przez Pietrzykowice.

    Jeszcze troche cierpliwosci

    J.

  • 3. Data: 2011-04-08 19:44:13
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > Czy to jest jakikolwiek zysk to powatpiewam.
    > Za to mozesz pojechac przez LG i dalej przez Pietrzykowice.

    No właśnie tak wytycza mi mapa TeleAtlas (Przez Nową Wieś Wrocławską
    właściwie a nie Pietrzykowice, ale to obok).
    Ale tak z ciekawości zajrzałem do AM czy map Navteq i... zgłupiałem.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2011-04-08 20:48:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Apr 2011 19:44:13 +0200, Irokez wrote:

    >No właśnie tak wytycza mi mapa TeleAtlas (Przez Nową Wieś Wrocławską
    >właściwie a nie Pietrzykowice, ale to obok).

    Ta NWW to jaka pomylka, ale nie bylem tam juz ze dwa lata, to moze cos
    poprawili.

    >Ale tak z ciekawości zajrzałem do AM czy map Navteq i... zgłupiałem.

    Wersja rozwojowa ? :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-04-08 21:03:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ta NWW to jaka pomylka, ale nie bylem tam juz ze dwa lata, to moze cos
    > poprawili.

    > Wersja rozwojowa ? :-)

    Nie - standard w Navtequ.
    Nawiguje drogami jeszcze zamkniętymi i polnymi ścieżkami, za to starannie
    omija takie którymi można jechać.

  • 6. Data: 2011-04-08 21:51:15
    Od: R <r...@p...pl>

    Chyba wczoraj wrocławska GW pisała o szczegółach.

    "Już niedługo" będzie uruchomiony odcinek do Granicznej, ale - uwaga -
    tylko dla tych z S8. Zjazd z A4 będzie zablokowany (to że niby na prośbę
    miasta coby tiry Strzegomskiej nie rozjeżdżały bo jeszcze asfalt się nie
    uleżał). Na razie wszystko zamknięte.

    R.

  • 7. Data: 2011-04-11 16:02:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 8 Apr 2011 18:40:07 +0200, w <inndp8$gt8$1@news.onet.pl>, "Irokez"
    <n...@e...pl> napisał(-a):

> [...]
    > przejechać wiaduktem nad autostradą oraz zjechać na Graniczną.
    >
    > Czy to jest otwarte, czy się trochę ktoś zapędził?

    Chyba na jakiej lipie od Navteqa trasę wytyczałeś, tam A8/S8 chyba juz działa
    :).

    A generalnie ta część chyba jest już właśnuie otwierana (od węzła Kobierzyce do
    Granicznej).

  • 8. Data: 2011-04-11 18:50:44
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Chyba na jakiej lipie od Navteqa trasę wytyczałeś, tam A8/S8 chyba juz
    > działa :).
    > A generalnie ta część chyba jest już właśnuie otwierana (od węzła
    > Kobierzyce do Granicznej).

    Hmm.. może przejeżdzałem dziś, wyryli kawałek starego asfaltu, puścili po
    nowym zjeździe, ale na dole auta to ja kurde ani jednego w kierunku A4 nie
    widziałem jadącego.
    Także wolałem się nie pchać

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2011-04-11 19:21:11
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Hmm.. może przejeżdzałem dziś, wyryli kawałek starego asfaltu, puścili po
    > nowym zjeździe, ale na dole auta to ja kurde ani jednego w kierunku A4
    > nie widziałem jadącego.
    > Także wolałem się nie pchać

    Właśnie czytam. "Zaraz po świętach otwarty zostanie wreszcie kolejny odcinek
    autostradowej obwodnicy Wrocławia - od skrzyżowania z autostradą A4 do
    lotniska. Nie ma się jednak co łudzić, że odciąży centrum Wrocławia. Po
    pierwsze, kierowcy nie będą mogli na razie wjechać na obwodnicę z autostrady
    A4 (czynne będą tylko węzły w Magnicach i Cesarzowicach). A po drugie, na
    odcinku od węzła Południe (skrzyżowanie z A4) do lotniska będzie obowiązywał
    zakaz ruchu dla pojazdów powyżej 12 ton."

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez