  • Data: 2011-08-17 12:14:51
    Temat: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
    Od: MHM <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Osobówki więcej bydła robią, i ich bardziej sie boje niż TIRow. TIR
    > jest przewidywalny.

    Jadąc przepisowo te 40-50m za TIRem, ktory sobie wymyslil wyprzedzania
    kolegi to spokojnie mozna zareagowac (np. zwolnic).

    Jak sobie grzecznie jade autostradowa 130km/h prawym pasem i mam potrzebe
    wyprzedzic takich np. 2-3 co to jada np. 110-120km/h, sprawdzam w lusterku,
    ze mam jakies 200-300m za soba na lewym pasie zwodnika to sie biore za
    wyprzedzanie. Ile to razy sie wkurwialem jak sie okazywalo iz ten co to byl
    te 200-300m z tylu po kilku sek siedzial mi na zderzaku i grzal dlugimi po
    lusterkach, ze mam mu ustapic, bo sie spieszy. Niby gdzie mam nagle zniknac
    ? Na prawym pasie nie ma miejsca bo akurat jestem na wysokosci 2
    wyprzedzanego, z lewej mam barierke. Ma pecha. Musi poczekac, az wyprzedze.

    ps.
    No, a teraz "rakietmistrze" i jezdzacy na "logike" (a nie PoRD) mozecie
    sobie pouzywac.

    --
    MHM
    http:\\www.skc.org.pl - Sudecki Klub Citroena