  • 11. Data: 2003-04-03 17:37:00
    Temat: Re: Wrocław - SDI -> iDSL 0,5 - Warto?
    Od: "Krzysztof Krych" <s...@f...pl>

    Użytkownik "AdamO" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b6ehj6$k2s$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Mam dobrze działające SDI - stały transfer na granicy 11,5 kilo i nic
    > się nie wiesza. Jestem z Wrocka i chciałem zapytać, czy jak się
    > zdecyduję na iDSL 0,5 to czy nie zamienię toporka na kijek? Nie
    > chciałbym walczyć z tepsą przez pół roku, żeby to zaczęło porządnie
    chodzić.

    > Wszelkie info mile widziane.
    > Z góry dzięki.
    >
    > A.

    Ja w pazdzierniku wymienilem lacze z SDI (srednio 11KB/s) na InternetDSL
    (srednio 56KB/s) i nie zauwazylem powazniejszych awarii ... Choc kolega (ta
    sama centrala, tylko inna polka takowe awarie ma i to dosc czesto ... coz,
    Szczecin to specyficzne "miasto").
    Jesli nie potrzebujesz stalego IP to polecam neo+ (choc tutaj sa problemy z
    logowaniem, przynajmniej znajomi maja.)
    --
    Krzysztof Krych

  • 12. Data: 2003-04-03 20:04:14
    Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl>

    Użytkownik "Dominik 'Rathann' Mierzejewski" <d...@u...rangers.eu.org>
    napisał w wiadomości news:b6hjh8$oms$3@aaf16.warszawa.sdi.tpnet.pl...

    > Czyżby? To dlaczego przed chwilą był na pik komunikat, że występują
    chwilowe
    > problemy z logowaniem się dla części klientów iDSL?

    Czlowieku, pomysl zanim napiszesz - a najlepiej przeczytaj opis zawierajacy
    zasade dzialania i konfiguracji iDSL'a.

    Co do grup - to rozne dziwne bzdury wypisuja na p.i.k tepsiarze, a to co sie
    pojawilo to nic innego jak standardowe formulki. Nieraz bylo dokladnie
    odwrotnie - pisali ze lezy Neostrada+ a lezal iDSL - w okresach kiedy sypala
    sie siec szkieletowa.

    Maciej Machacz | mailto:x...@i...pl
    ICQ:54914949 | GG:17979

  • 13. Data: 2003-04-04 06:13:12
    Od: Adam Kułagowski <f...@h...pl>

    On Thu, 3 Apr 2003 08:22:04 +0000 (UTC), Artur Śpiewak <d...@w...pl> wrote:
    > zadnych problemow, ludzie pisza o jakis cudach z resetowaniem modemu i takie
    > tam glupoty.
    > Nic takiego nie ma, smiga pieknie, jak cos ciagne zawsze leci 50-55kb/s
    > takze warto.

    Czy nie pisza oni ze pada przy predkosci 1Mbit a nie 0.5Mbit ?

    Adam Kułagowski GG:2039793 f...@p...pl

    Help! I've got a cat in my lap and I can't get up!

  • 14. Data: 2003-04-06 18:13:14
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl>

    > zdecyduję na iDSL 0,5 to czy nie zamienię toporka na kijek?

    Wlasnie w ramach dobrego humoru mialem pochwalic tepse :)

    DSLa mamy od 3 tygodni, w tym czasie zadnej awarii, raz tylko zwiesil sie
    modem, ale po resecie chodzi znow ok.

    DSL jest w Poznaniu, a podpiety pod ruter w Wawie. Transfery - bez problemu
    osiaga sie maks. nominalna szybkosc, jesli zdalne serwery na to pozwalaja.

    Smialo moge polecac te usluge innym na np. podpiecie sieci w kilku
    mieszkaniach.

    /to mowilem ja, Jarzabek :)

    --
    <xml-sig>
    Adam

  • 15. Data: 2003-04-07 14:25:25
    Od: "Jacek Orłowski" <J...@o...biskupin.wroc.pl>

    Użytkownik "Slawomir Bem":

    > 1. Na dzien dzisiejszy we wrocku jest ciagly problem z DSL-ami,
    > przynajmniej z trzema ktore znam.

    Potwierdzam. Obserwuję częste przerwy trwające po kilkanaście
    góra kilkadziesiąt sekund, nawet przy małym obciążeniu łącza.
    Gracze bardzo na to narzekają.

    Pozdr!
    jO.

  • 16. Data: 2003-04-08 12:23:02
    Od: FINCH <b...@f...zieba.info>

    Jacek Orłowski wrote:
    > Użytkownik "Slawomir Bem":

    > Potwierdzam. Obserwuję częste przerwy trwające po kilkanaście
    > góra kilkadziesiąt sekund, nawet przy małym obciążeniu łącza.
    > Gracze bardzo na to narzekają.

    Mam to samo. Sprawa wisi na helpdesku i krąży po TPSA póki co nik nie
    wie co jest grane. Sprawa dotyczy wiekszej ilości klientów. Jest
    praktycznie niezauważalna dla przeciętnego użytkownika (www,email) ale
    wystarczy puścić skrypt i okazuje się w ciągu godziny występuje
    kilkanaście zaników niezależnie od pory dnia i nocy.
    Najlepiej żeby jak najwięcej osób dzwoniło do helpdesku. Pamiętajcie o
    zapisaniu numeru zgłoszenia. Uprawnia to do reklamacji i obniżania opłat.

    FINCH

    P.S.
    JAcek ty chyba nigdy nie bedziesz miał spokoju ;-)

  • 17. Data: 2003-04-11 19:21:54
    Od: Robert Kalinowski <R...@e...pw.edu.pl>

    On Tue, 8 Apr 2003 12:23:02 +0000 (UTC)
    FINCH <b...@f...zieba.info> wrote:

> [...]
    > FINCH
    >
    > P.S.
    > JAcek ty chyba nigdy nie bedziesz miał spokoju ;-)

    Taaaa... tepsa ....
    Na razie proponuje codzienne (niemal) telefony do party-line
    i wyrwać ile się da za reklamację. Bo to jest ich wina.

    pozdrawiam ...
    ro. (czyt. Robert Kalinowski)