-
51. Data: 2011-05-16 18:53:44
Temat: Re: Wrażenia z jazdy na nowych michelinach energy saver
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
news:6ea03815-53a4-45cc-8e76-3819140d1d16@g12g2000yq
d.googlegroups.com...
On 16 Maj, 18:03, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
> Tak, oceniając wiarygodność Twoich założeń, z zaleceniami WSZYSTKICH
> producentów samochodów, wyżej oceniam wiarygodność przemysłu
> motoryzacyjnego.
>Konsument idealny bez cienia autorefleksji... zgroza
Na sobie wolę eksperymentów nie robić.
Jakby jeszcze producent miał interes w zaniżaniu ciśnienia, to może bym mu
nie wierzył.
> To Ty masz przyjść z czymś konkretnym, co podda w wątpliwość wiarygodność
> zaleceń producenta.
> Ty formułujesz tezę ("3 atmosfery dla osobówki są lepsze"), to Ty musisz
> ją
> udowodnić.
>Udowodniłem
Wydaje Ci się tylko.
Skoro nawet nie przeczytałeś co miałeś sprawdzać (czyli na co szkodzi
nadciśnienie) to nie mogłeś nic udowodnić, z prostej przyczyny braku próby.
-
52. Data: 2011-05-16 19:07:40
Temat: Re: Wrażenia z jazdy na nowych michelinach energy saver
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
Dnia 16-05-2011 o 11:48:19 Cavallino <c...@k...pl>
napisał(a):
> Jakoś chyba nie bardzo, bo ja w różnych autach mam różne ciśnienia.
> Czasem 2,2 czasem 2,0, ostatnio 2,4.
> 3.0 nie widziałem nigdzie, poza Żukiem.
>
Ja w C4 Grand Picasso mam podane na drzwiach 3.4 bara przód i 3.2 tył.
Opony 215/50/R17
Pzdr
TG
-
53. Data: 2011-05-16 21:42:01
Temat: Re: Wrażenia z jazdy na nowych michelinach energy saver
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
news:op.vvk262l7g01fvf@l-089.harvard.local...
Dnia 16-05-2011 o 11:48:19 Cavallino <c...@k...pl>
napisał(a):
> Jakoś chyba nie bardzo, bo ja w różnych autach mam różne ciśnienia.
> Czasem 2,2 czasem 2,0, ostatnio 2,4.
> 3.0 nie widziałem nigdzie, poza Żukiem.
>
>Ja w C4 Grand Picasso mam podane na drzwiach 3.4 bara przód i 3.2 tył.
>Opony 215/50/R17
Czyli dużo zależy od masy i ładowności jak widać.
Ja zawsze miałem mniejsze auta niż C4 GP.
-
54. Data: 2011-05-16 22:06:03
Temat: Re: Wrażenia z jazdy na nowych michelinach energy saver
Od: Lisciasty <l...@p...pl>
On 16 Maj, 21:42, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
> >Ja w C4 Grand Picasso mam podane na drzwiach 3.4 bara przód i 3.2 tył.
> >Opony 215/50/R17
>
> Czyli dużo zależy od masy i ładowności jak widać.
> Ja zawsze miałem mniejsze auta niż C4 GP.
Fakt, cholernie dużo zależy, masa ledwie 17% większa niż octavii a jak
widać zalecają 3,4 bara :>
L.
-
55. Data: 2011-05-16 22:07:37
Temat: Re: Wrażenia z jazdy na nowych michelinach energy saver
Od: Lisciasty <l...@p...pl>
On 16 Maj, 18:53, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
> Na sobie wolę eksperymentów nie robić.
> Jakby jeszcze producent miał interes w zaniżaniu ciśnienia, to może bym mu nie
wierzył.
Producent chce mieć święty spokój i podaje wartość nijaką, do której
zapewne trudno jest się komukolwiek doczepić.
> Wydaje Ci się tylko.
> Skoro nawet nie przeczytałeś co miałeś sprawdzać (czyli na co szkodzi
> nadciśnienie) to nie mogłeś nic udowodnić, z prostej przyczyny braku próby.
No jakoś nadal nie doczekałem się na linka, co też takiego powinienem
przeczytać i jakie to wymyślne testy powinienem zrobić :>
L.
-
56. Data: 2011-05-16 22:08:59
Temat: Re: Wrażenia z jazdy na nowych michelinach energy saver
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
news:9907b60a-2eeb-43f6-9d07-926e0eaf2ee4@x10g2000yq
j.googlegroups.com...
On 16 Maj, 21:42, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
> >Ja w C4 Grand Picasso mam podane na drzwiach 3.4 bara przód i 3.2 tył.
> >Opony 215/50/R17
>
> Czyli dużo zależy od masy i ładowności jak widać.
> Ja zawsze miałem mniejsze auta niż C4 GP.
>Fakt, cholernie dużo zależy, masa ledwie 17% większa niż octavii
Dopuszczalna całkowita?
No to musieli założyć dużo większy margines przeładowania, bo możłiwe 7 osób
na pokładzie to jednak nie w kij dmuchał.
-
57. Data: 2011-05-16 22:09:51
Temat: Re: Wrażenia z jazdy na nowych michelinach energy saver
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości news:
> Skoro nawet nie przeczytałeś co miałeś sprawdzać (czyli na co szkodzi
> nadciśnienie) to nie mogłeś nic udowodnić, z prostej przyczyny braku
> próby.
>No jakoś nadal nie doczekałem się na linka, co też takiego powinienem
>przeczytać
LOL
Nikt za Ciebie zadania domowego nie odrobi, tym bardziej za darmo.
-
58. Data: 2011-05-16 22:12:52
Temat: Re: Wrażenia z jazdy na nowych michelinach energy saver
Od: "Marek P." <q...@a...pl>
Tomasz Gorbaczuk wrote:
> Dnia 16-05-2011 o 11:48:19 Cavallino <c...@k...pl>
> napisał(a):
>
>
>> Jakoś chyba nie bardzo, bo ja w różnych autach mam różne ciśnienia.
>> Czasem 2,2 czasem 2,0, ostatnio 2,4.
>> 3.0 nie widziałem nigdzie, poza Żukiem.
>>
>
> Ja w C4 Grand Picasso mam podane na drzwiach 3.4 bara przód i 3.2 tył.
> Opony 215/50/R17
Pusty czy na pełnym obciążeniu?
W Focusie jest 2,8 z tyłu ale przy pełnym obciążemiu.
-
59. Data: 2011-05-16 22:32:20
Temat: Re: Wrażenia z jazdy na nowych michelinach energy saver
Od: Lisciasty <l...@p...pl>
On 16 Maj, 22:09, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
> LOL
> Nikt za Ciebie zadania domowego nie odrobi, tym bardziej za darmo.
Lol to możesz sobie pisać na forum gimnazjalistów.
Nie potrafisz się przyznać że nie masz żadnych sensownych argumentów
niż klepanie w kółko tego samego, smutne to bo liczyłem na jakieś
konkrety :P
L.
-
60. Data: 2011-05-16 23:03:32
Temat: Re: Wrażenia z jazdy na nowych michelinach energy saver
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
Dnia 16-05-2011 o 22:12:52 Marek P. <q...@a...pl> napisał(a):
> Tomasz Gorbaczuk wrote:
>> Dnia 16-05-2011 o 11:48:19 Cavallino <c...@k...pl>
>> napisa?(a):
>>
>>
>>> Jako? chyba nie bardzo, bo ja w ró?nych autach mam ró?ne ci?nienia.
>>> Czasem 2,2 czasem 2,0, ostatnio 2,4.
>>> 3.0 nie widzia?em nigdzie, poza ?ukiem.
>>>
>>
>> Ja w C4 Grand Picasso mam podane na drzwiach 3.4 bara przód i 3.2 ty?.
>> Opony 215/50/R17
>
> Pusty czy na pe?nym obci??eniu?
> W Focusie jest 2,8 z ty?u ale przy pe?nym obci??emiu.
Dla pustego - 2,5 przód i 2,5 tył, dla 5 osób lub do jazdy po autostrdzie
3,4 - 3,2.
Jak miałem z przodu 2,5 - wyglądał jakbym miał "flaka" - opona mocno była
"ugieta".
Pzdr
TG