-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wrażenia z jazdy na nowych michelinach energy saver
Date: Mon, 16 May 2011 16:18:12 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 24
Message-ID: <iqrc7f$43n$1@mx1.internetia.pl>
References: 4dd1021a$0$2453$6...@n...neostrada.pl
<4...@c...googlegroups.com>
<4dd10d11$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@l...googlegroups.com>
<4dd12e8f$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: as7-31.poleczki.dialup.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1305556015 4215 195.114.168.31 (16 May 2011 14:26:55 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 16 May 2011 14:26:55 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18417
In-Reply-To: <4dd12e8f$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2368643
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Cavallino"
>> A kto Ci powiedział że chodzi o hamowanie na prostym i suchym?
>> A nie np. o trzymanie boczne w zakręcie?
>
>>A skąd wiesz że opona sprężysta i usztywniona będzie się gorzej
>>zachowywać w zakręcie niż słabo dopompowany kapciuch?
>
> Nie wiem, ale zakładam że producenci jednak wiedzą.
> IMO to lepsze wyjście niż zakładanie, że Ty wiesz wszystko najlepiej,
> nawet jeśli nie wiesz.
> Poczytaj czemu nie pompuje się opon na maksa, a potem daj znać, czy
> podtrzymujesz zdanie.
pierwszy link z brzegu
http://www.oponeo.pl/artykul/cisnienie-w-oponach
dalej nie chciało mi się szukać.
W/g tego nieco większa wartość ciśnienia od zalecanej zwłaszcza w
dłuższych trasach dobrze służy pojazdowi, co zgadza się ze
spostrzeżeniami Liściastego. Zgubne jest natomiast zbyt niskie ciśnienie
a o to przecież nietrudno jeśli nie sprawdza się regularnie.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.05.11 16:42 Lisciasty
- 16.05.11 16:48 Cavallino
- 16.05.11 17:08 Lisciasty
- 16.05.11 17:43 Cavallino
- 16.05.11 17:44 DJ
- 16.05.11 17:47 Lisciasty
- 16.05.11 18:03 Cavallino
- 16.05.11 18:28 Lisciasty
- 16.05.11 18:53 Cavallino
- 16.05.11 19:07 Tomasz Gorbaczuk
- 16.05.11 21:42 Cavallino
- 16.05.11 22:06 Lisciasty
- 16.05.11 22:07 Lisciasty
- 16.05.11 22:08 Cavallino
- 16.05.11 22:09 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=