    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Woodstock - zdjęcia
    Date: Fri, 14 Aug 2009 12:10:25 +0200

    Jasio wydusił z siebie te słowy:

    > Nie, no qrwa dzicz normalnie! Włosy próbowali umyć w zlewie? No, ręce
    > opadają, a już miałem do modlitwy złożone. (:
    > Dobrze, że się myli - nie widzę problemu najmniejszego w opisywanej
    > przez Ciebie sytuacji, że tak wyłączę tryb prześmiewczy.

    Nie widzisz nic dziwnego w tym, ze kobieta stała w kolejce, dotarła do
    kranu, myje sie, myje zęby ...a w tym czasie, ktos z boku wklada jej przed
    nos swoją brudną stope, bo ona teraz przecież sie odsunęła od kranu na
    jakies 20 cm, zeby poszczotkować zęby?

    > Wielka, darmowa impreza, nawiązująca stylem i nazwą do legendy
    > hipisów, a Ty się czepiasz kolejek do sanitariatów?

    Nie, nie czepiam sie kolejek. Kolejka kolejką, ale moze ona być _normalna_
    albo moze występować w niej dzicz, na ktory z resztą wszyscy w tej kolejce
    narzekaja.

    Cala dyskusja zaczęła sie od motowioski i do tego nawiązuje.
    Każdy patrzy wg siebie i mnie np. godzinna kolejka w dziczy do umywalki,
    zeby umyc zęby i nogi ... przeszkadza i jakoś specjalnie nie podnieca.
    Koncerty lubie, w takiej formie jak na woodstocku też. Ale co do higieny mam
    inne wymagania i bynajmniej nie jestem francuskim pieskiem. Ot wystarczą mi
    polowe warunki ... ale w kulturalnej atmosferze. Nikt mi nie powie, ze
    woodstock musi być akulutralny (z resztą z założenia ma być
    ukulturalniający, ze sie tak wyraze). Wracając do motowioski. Tam
    krany/umywalki byly dokladnie takie same jak za płotem. Różnica byla taka -
    ze kolejka do nich nie przekraczała 5-10 min, a jak już postalem i bylem
    przy wodnym korytku - to mialem czas dla siebie i moglem sie normalnie umyc
    nie musząc myslec o tym, czy ktoś mi sie wepchnie jak tylko sie wyprostuje,
    czy ktoś będzie wpychał mi noge pod nos. Dziwnym zbiegiem okoliczności
    ludzie w motowiosce potrafili sie normalnie zachowac. Ja nie mówie o
    jakiejsc wysokiej kulturze rodem z wersalu ... ot zwykle *normalne*
    zachowanie ludzi, ktorzy przyjechali sie wspólnie bawic.
    Podobnie bylo z prysznicem, ktory mimo, ze mocno polowy - to spełniał swoją
    funkcje i również w wiosce nie bylo doń godzinnej kolejki.
    I wlasni o to mi chodzi.
    Nawet TOI TOIki byly w przyzwoitym stanie, w odróżnieniu od tych za płotem.
    I to mi sie podobało. Przyjechalem na woodstock, ale nie musialem sie
    upadlać jak całkiem spora część woodstokowiczów.
    Do tego był namiot, gdzie moglem sie schować przed słońcem, wypic kawe a
    wieczorem posłuchać muzyki, 'koncertu' kolegi z chrzescijanskiego klubu
    motocyklowego, oraz oglądnąc kilka całkiem fajnych i dobrze znanych filmów
    tematycznych.

    > "Odmowa. Prawdziwy hipis NIGDY nie podciera dupy."

    Hmm, a czy zeby pojechac na woodstock trzeba być prawdziwym hipisem, albo
    chodziaz pseudfohipisem?
    Jestem najnormalniejszym facetem, ktory nie przegina ani w strone
    "prawdziwego hipisa" ani sterylnego Michalea Jacksona.

    Moze Ty nie lubisz podcierać dupy ... ja lubie i chce miec w tym momencie
    spokój.

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI