  • 1. Data: 2003-11-20 12:51:18
    Temat: dlaczego router nie wznawia połączenia?
    Od: "waldek55" <w...@p...onet.pl>

    dlaczego router nie wznawia połączenia? Mam Planet 4000 win 98 i dosyć leciwy
    komputer. Gdy korzystałem z dostarczonego przez tepsę thomsona nie było
    żadnych problemów.

  • 2. Data: 2003-11-20 19:50:32
    Temat: Re: dlaczego router nie wznawia połączenia?
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    waldek55 wrote:
    > dlaczego router nie wznawia połączenia? Mam Planet 4000 win 98 i dosyć
    > leciwy komputer. Gdy korzystałem z dostarczonego przez tepsę thomsona nie
    > było żadnych problemów.

    Zapytaj lepiej na networkingu.

    --
    TOM TS635-RIPE
    FAQ grupy pl.misc.telefonia: http://www.telefonia.skonet.pl

  • 3. Data: 2003-11-20 19:51:23
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Tomasz Śląski wrote:

    > Zapytaj lepiej na networkingu.

    Ooooo :) Jakby ktoś nie zauważył, polip nie jest juz moderowany !!!
    Hurrrra :)

  • 4. Data: 2003-11-20 20:03:32
    Od: Romuald Szcześniak <r...@g...pl>

    Thu, 20 Nov 2003 20:51:23 +0100, *Tomasz Śląski* wrote:

    > Ooooo :) Jakby ktoś nie zauważył, polip nie jest juz moderowany !!!
    > Hurrrra :)

    popsuli Beeth ;)

    --
    RomekSz __________________ http://sqadaq.tk/ __________________ ICQ 38248653
    MusIQ: The Pogues - "The Irish Rover"

    Good day for a change of scene. Repaper the bedroom wall.

  • 5. Data: 2003-11-20 20:47:38
    Temat: Wolny polip ! [ było: dlaczego router nie wznawia połączenia?]
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Romuald Szcześniak wrote:

    > popsuli Beeth ;)

    Nie popsuli :)
    Całkiem niedawno dostalem oficjalne info, ze zdjęcie moderacji polipa to
    kwestia krótkiego czasu i tak się stało.

  • 6. Data: 2003-11-21 00:45:48
    Od: "Adam" <a...@b...net>

    Użytkownik Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:bpj981$kte$...@t...icpnet.pl...

    > Nie popsuli :)
    > Całkiem niedawno dostalem oficjalne info, ze zdjęcie moderacji polipa to
    > kwestia krótkiego czasu i tak się stało.

    hmmm, a jaki jest oficjalny powod ?

    Adam

  • 7. Data: 2003-11-21 08:27:22
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Adam <a...@b...net> wrote:

    > hmmm, a jaki jest oficjalny powod ?

    Taki, ze morderacja polipa byla wprowadzona tymczasowo...

    --
    *[ Łukasz Trąbiński ]*

  • 8. Data: 2003-11-21 13:37:35
    Od: "waldek55" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    leciwy
    > komputer. Gdy korzystałem z dostarczonego przez tepsę thomsona nie było

    ...i aby wznowić połączenie muszę go zresetować, zalogować się jako admin,
    potwierdzić WAN i LAN ... i wszystko działa do następnego zerwania
    połączenia...już wiem dlaczego nie resetowało mi routera samo wyłączenie
    listwy zasilającej ( musiałem włączyć router do zasilania i pobawić sie
    prztyczkiem) - akazało się, że nie miałem uziemienia, ale aby wznowić przcę
    routera nadal muiszę go resetować..

  • 9. Data: 2003-11-22 11:49:17
    Od: p...@p...pl (parys)

    > Nie popsuli :)
    > Całkiem niedawno dostalem oficjalne info, ze zdjęcie moderacji polipa to
    > kwestia krótkiego czasu i tak się stało.

    nie uwieze chyba ze zobacze ze pierwszy moj mail tu dotrze
    chyba ze wlasnie dotarl

    parys
    --
    Zaloz prywatne forum: