  • 11. Data: 2011-05-13 20:32:58
    Temat: Re: Wolno wyprzedzać pojazdy hurtem ?
    Od: amos <g...@g...com>

    On 13 Maj, 14:03, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Art. 2. 28. wyprzedzanie - przejeżdżanie (przechodzenie) obok pojazdu lub
    > uczestnika ruchu poruszającego się w tym samym kierunku;

    Jak sie nie da?

    Masz trzy pasy w jednym kierunku, jedziesz srodkowym 70 km/h. Przed
    Toba na prawym i lewym jada 2 pojazdy 50km/h.

    Zgadnij, co sie za chwile wydarzy?

    --
    amos

  • 12. Data: 2011-05-13 20:52:36
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-05-13 20:32, amos pisze:

    > Jak sie nie da?
    >
    > Masz trzy pasy w jednym kierunku, jedziesz srodkowym 70 km/h. Przed
    > Toba na prawym i lewym jada 2 pojazdy 50km/h.
    >
    > Zgadnij, co sie za chwile wydarzy?

    Będzie flajm o chujach jadących 50 lewym pasem:P

    Shrek.

  • 13. Data: 2011-05-13 22:12:35
    Od: Adam Czajka <n...@p...v>

    hey

    W dniu 2011-05-13 19:14, Excite pisze:
    > Na 3 pasmowej jezdni jednokierunkowej gdy 2 pojazdy na dwóch pasach jadą
    > 60km/h a trzeci na trzecim pasie 100km/h to ile pojazdów zostało
    > wyprzedzonych jednocześnie ?

    3
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    Przez jadącego 200 km/h motocyklistę;)

    Adam Czajka

  • 14. Data: 2011-05-13 23:33:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Excite

    > Na 3 pasmowej jezdni jednokierunkowej gdy 2 pojazdy na dwóch pasach jadą
    > 60km/h a trzeci na trzecim pasie 100km/h to ile pojazdów zostało
    > wyprzedzonych jednocześnie ?

    No super, popisałeś się intelektem, ale o takim przypadku sam już
    napisałem chyba dobę temu. Tyle, że to nie ma żadnego związku z tematem.

  • 15. Data: 2011-05-13 23:34:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin amos

    > Jak sie nie da?
    >
    > Masz trzy pasy w jednym kierunku, jedziesz srodkowym 70 km/h. Przed Toba
    > na prawym i lewym jada 2 pojazdy 50km/h.
    >
    > Zgadnij, co sie za chwile wydarzy?

    Pisałem już o tym, nie o tym rozmawiamy.

  • 16. Data: 2011-05-14 00:52:51
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Olo" napisał w wiadomości:

    > niedługo zaczną się pytania w stylu "którą stroną drogi jechać"?

    Albo inne, np:
    "Przeczytałem tylko kilka wątków na PMS i już zwariowałem - którego
    psychiatrę polecacie ?"

    --
    Bugatti

  • 17. Data: 2011-05-14 10:45:56
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-05-14 00:52, Bugatti pisze:

    > Albo inne, np:
    > "Przeczytałem tylko kilka wątków na PMS i już zwariowałem - którego
    > psychiatrę polecacie ?"

    akurat to pytanie nie jest takie złe :) grupa powinna mieć dyżurnego
    psychiatrę :D

  • 18. Data: 2011-05-14 13:45:25
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    Nie wolno, tylko szybko wyprzedać! Szczególnie hurtem!
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 19. Data: 2011-05-19 23:14:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 13 May 2011 13:31:51 +0200, WW napisał(a):

    > Czy można wyprzedzać na raz kilka pojazdów jadących w tym samym kierunku
    > na zwykłej drodze jednopasmowej ?

    A prawo jazdy gdzie kupiłeś?

    --