  • 1. Data: 2014-03-05 10:10:24
    Temat: Wolno dziala firefox - jak poprawic?
    Od: "Sawesk" <b...@w...pl>

    Od jakiegos czasu moja przegladarka firefox dziala z opoznieniem.
    Sprawdzilem komputer program antywirusowym i antymalware - nic nie
    znaleziono.
    Firefox dziala z opoznieniem tzn. np. klikam w jakis link strona otwiera sie
    np. 10 sek.
    Chce uruchomic jakis film na youtube czekam 15 sek. Tak samo z
    przewijamniem - jest opoznienie.
    Wczesniej w/w operacje trwaly 1-2 sek.
    Co to moze byc?
    Zainstalowac nowa wersje firefox? Zmienic cos w ustawieniach przegladarki?
    Gdzies w necie czytalem nt. ustawien firefox (opcje/zaawansowane/siec/uzywaj
    recznego zarzadzania pamiecia i np. ustawic na 1024mb

  • 2. Data: 2014-03-05 11:52:45
    Temat: Re: Wolno dziala firefox - jak poprawic?
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Sawesk" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    necie czytalem nt. ustawien firefox
    > (opcje/zaawansowane/siec/uzywaj recznego zarzadzania pamiecia i np. ustawic na

    Żeby się już nie chrzanić, proponuję odinstalować FF, wykasować folder
    C:\Documents and Settings\{tu_nazwa_konta}\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox
    ewentualnie przed deinstalacją FF i kasowaniem folderu zachować ustawienia FF
    (np. zakładki) programem MozBackup, a po ponownym zainstalowaniu FF przywrócić
    ustawienia.
    A może jakiś proces muli kompa? Np. svchost.exe potrafi zmulić przez 100%-towe
    użycie procka, gdy system sprawdza aktualizacje.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 3. Data: 2014-03-05 13:32:27
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-03-05 10:10, Sawesk wrote:

> [...]
    > sie np. 10 sek.
    > Chce uruchomic jakis film na youtube czekam 15 sek. Tak samo z

    To chyba nie jest wlasciwa grupa na takie pytanie. Ale: proponuje
    powylaczac wszystkie wtyczki i rozszerzenia i zobaczyc czy to poprawi
    sytuacje. A jest na to duza szansa. Jesli tak, to pozostaje potem
    zawezenie listy podejrzanych - w jaki sposob, to juz powinienes sie
    domyslic.

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2014-03-05 13:45:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-05 10:10, Użytkownik Sawesk napisał:

> [...]
    > przegladarki? Gdzies w necie czytalem nt. ustawien firefox
    > (opcje/zaawansowane/siec/uzywaj recznego zarzadzania pamiecia i np.

    Wyłączyć i włączyć program.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-03-05 17:44:12
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Sawesk* wdusil[a] knefle:

    >Zainstalowac nowa wersje firefox? Zmienic cos w ustawieniach przegladarki?
    >Gdzies w necie czytalem nt. ustawien firefox (opcje/zaawansowane/siec/uzywaj
    >recznego zarzadzania pamiecia i np. ustawic na 1024mb

    Wyczysc a pozniej zmien wartosc na 8-16MB.