  • 1. Data: 2013-06-02 10:21:46
    Temat: Wojna z ITD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Poczatek wojny, czy tylko slomiany zapal ?
    http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,140176
    68,Kierowcy_podpalili_fotoradar_na_DK_19___Byl_menni
    ca.html

    Niecały tydzień bez skazy wytrzymał fotoradar ustawiony przez
    Inspekcję Transportu Drogowego na krajowej "19" w miejscowości Jeżowe
    (pow. niżański). Wściekli kierowcy go podpalili.

    O zdarzeniu poinformował nas jeden z czytelników. - Niefortunnie
    usytuowany fotoradar był prawdziwą mennicą dla ITD. Był postawiony
    zaledwie 250 m od znaku "teren zabudowany" od którego obowiązuje
    ograniczenie prędkości do 50 km/godz. Zjeżdżając z górki w dół
    miejscowości Jeżowe, nie każdemu udawało się wyhamować z 90 do 50
    km/godz., przez co radar wykonywał mu z tej okazji pamiątkowe zdjęcie.

    Jesli dobrze widze, to gmina Jeżowe nie ma swojej SG, ani FR, wiec
    przynajmniej jedni nieznani sprawcy odpadaja :-)

    A swoja droga to jestem ciekaw jak to w takich miescinach jest:
    mieszkancy sa wdzieczni FR, bo dzieki nim jest bezpieczniej,
    sa wsciekli na nie, bo ich samym sie spieszy, wojt im wytlumaczyl co
    im FR daja, SG ma przykazanie aby miejscowe numery okazywaly sie
    nieczytelne, czy ksiadz im wytlumaczyl ze nadmierna predkosc to
    grzech?

    Tu radar ITD, wiec druga czesc pytan nie ma zastosowania ..

    J.

  • 2. Data: 2013-06-02 10:26:39
    Temat: Re: Wojna z ITD
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-02 10:21, J.F. pisze:
> [...]
    > im FR daja, SG ma przykazanie aby miejscowe numery okazywaly sie
    > nieczytelne, czy ksiadz im wytlumaczyl ze nadmierna predkosc to

    Lokalni zwalniają na 100m, więc nie sądzę, aby jakoś szczególnie im to
    wadziło.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-06-02 12:28:53
    Temat: Re: Coś do d....
    Od: "Amerot" <h...@j...pl>

> [...]
    > miejscowości Jeżowe, nie każdemu udawało się wyhamować z 90 do 50
    > km/godz., przez co radar wykonywał mu z tej okazji pamiątkowe zdjęcie.

    Jeżeli komuś 100 m to mało, to albo ma hamulce do d..., albo jest kierowcą
    do d...., albo wcześniej powinno być ograniczenie prędkości np. 70 km/h.

  • 4. Data: 2013-06-02 12:36:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-02 10:21, Użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > Inspekcję Transportu Drogowego na krajowej "19" w miejscowości Jeżowe
    > (pow. niżański). Wściekli kierowcy go podpalili.

    Nie jestem pewny czy fotoradar był w środku.
    Ale inicjatywę popieram, doradzał bym tylko zamiast podpalać
    co niszczy tylko lakier i szkła odkręcenie i złomowanie
    całej konstrukcji. Postawienie takiego "słupka" kosztowało
    jakieś 30 tysięcy. Jak im zezłomują dwa razy z rzędu
    przestaną stawiać nowe.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-06-02 12:45:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 02 Jun 2013 12:36:12 +0200, RadoslawF napisał(a):
> [...]

    > całej konstrukcji. Postawienie takiego "słupka" kosztowało
    > jakieś 30 tysięcy. Jak im zezłomują dwa razy z rzędu

    30 tys to on w jeden dzien zarobi :-)

    W zalozeniach ITD bylo ze te FR mialy byc na stale ... stara opone i
    zawartosc sie upiecze :-)

    J.

  • 6. Data: 2013-06-02 12:47:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Jun 2013 12:28:53 +0200, Amerot napisał(a):

    > Jeżeli komuś 100 m to mało, to albo ma hamulce do d..., albo jest kierowcą
    > do d...., albo wcześniej powinno być ograniczenie prędkości np. 70 km/h.

    Albo mu sie hamowac nie chce zjezdzajac z gorki w terenie malo
    zabudowanym.

    J.