  • Data: 2022-03-03 13:34:27
    Temat: Re: Wodorowe Renault
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 3 Mar 2022 13:10:43 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Gdzie?

    Patrzac na dzisiejsza patodeweloperke, to byly :-)
    Dzis brakuje, a kiedys starczalo :-)

    > Nie więcej niż pod moim nosem - zielono po horyzont :P

    Wyciac, przerobic na parking :-)

    > Zazdrości o co? Mam dużą, jasną kuchnię, łazienkę taką, jakiej
    > potrzebuję (w końcu sam ją zrobiłem).

    A osobna sprawa, ze nie kazdy buduje dom sam.
    Kupuje od dewelopera i ma patodeweloperke np szeregową.

    > Własny ogród, garaż, miejsca do
    > parkowania w cholerę i trochę. I gniazdo 3f 11 kW (bo takie założyłem
    > - może być więcej) w razie, gdybym miał kaprys i pieniądze na elektryka.

    O tyle lepiej, ze sam mozesz o lepsze przylacze poprosic, nie
    potrzebujesz setki zgod.
    Ale zmienia kiedy zmienią, i wspolczynnik tez bedzie kiepski.

    Pozostaje liczyc, ze sasiedzi nie beda mieli elektrykow :-)

    J.