eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWodorowe RenaultRe: Wodorowe Renault
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
    ne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.
    ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Wodorowe Renault
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <sus6e4$o3a$1@news.icm.edu.pl> <suvqkl$7io$1$horizn@news.chmurka.net>
    <1tzf8w9elvlj0$.dlg@myjk.org> <sv0de3$vrn$1$horizn@news.chmurka.net>
    <1jl70f3rnr2b8$.dlg@myjk.org> <sv0f9f$38d$1$horizn@news.chmurka.net>
    <6auzx33v8bdd$.dlg@myjk.org> <sv11tl$rta$1$horizn@news.chmurka.net>
    <9tkk6scqkwqk$.dlg@myjk.org> <sv4vjm$ie$1$horizn@news.chmurka.net>
    <12zhrps0x7y7y$.dlg@myjk.org> <sv55of$8rj$1$horizn@news.chmurka.net>
    Date: Wed, 23 Feb 2022 13:28:06 +0100
    Message-ID: <1d65tk7f8ihq8$.dlg@myjk.org>
    Lines: 80
    NNTP-Posting-Host: 95.49.92.42
    X-Trace: 1645619285 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 6638 95.49.92.42:60044
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 5109
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2701749
    [ ukryj nagłówki ]

    Wed, 23 Feb 2022 11:28:14 +0000, K

    > Dyskredytuje wywiernie presji i obecna technologie.

    Presja to ochrona ludzi przed spalinami, czyli dbani o ich zdrowie.
    Technologia jest wystarczająca, niesie pewne wyzwania, ale to normalne przy
    transformacjach, które przypominam ponownie, nie dzieją się z dnia na
    dzień, tylko będą trwać przez najbliższe 15-20 lat. I ty, uparcie, na te
    15-20 najbliższe lat patrzysz z obecnej perspektywy co jest podejściem od
    tyłka strony. Ja rozumiem że młody jesteś i nie pamiętasz transformacji
    koń-spaliniak, ja też nie pamiętam, ale potrafię sobie wyobrazić że
    wyglądało to dokładnie tak samo.

    > Alez wielokrotnie sie smialem z ludzi kupujaych diesla do jazdy po
    > miescie i placzacych z powodu DPF. Tyle tylko, ze ten DPF sie nie
    > zapycha co kilka dni/tygodni czy nawet miesiecy i mozna go czyscic nawet
    > bez demontazu.

    No, a teraz robisz dokładnie to samo co tamci, próbujesz sobie wetknąć
    takiego diesla pomimo że nijak nie pasuje do warunków i nijak go kupować
    nie musisz. Ja jakoś uwielbiam EV i chę mieć, a jednak z paru powodów
    (głównie ceny i małych przebiegów co determinuje ich "zwrot") nie mam. I
    jakoś mnie to szczególnie nie gniecie. Ty masz notoryczną sraczkę na temat
    EV. Może idź się leczyć z tego, bo poważnie to wygląda chorobliwie.

    > No nie do konca, bo spalinowego da sie ugasic jesli podejdziesz do tego
    > szybko i sprawnie (zalezy czy sie pali olej czy cos innego) z
    > elektrycznym to jest niewykonalne bo zawsze sie pala baterie do ktorych
    > nie ma dostepu.

    Powtarzam ponownie, i tak większość spłonie doszczętnie, bo straż nie stoi
    na każdym skrzyżowaniu gotowa do akcji. Zresztą to kwestia narzędzi, i tu
    znowu, póki co zapotrzebowanie jest niskie (tak samo jak na recykling) więc
    służby nie są uzbrojone.

    > Nie, za 5 albo 8 bo wiekszosc o ile nie wszyscy producenci zapowiedzieli
    > koniec produkcji spalinowych na dlugo przed deadlinem.

    Nie wszyscy. Mazda i Toyota uparcie się trzymają spaliniaków i
    zapowiedziały że będą się ich trzymać tak długo jak tylko się da. Więc
    ponownie, nie jęcz. Będziesz mógł sobie nadal kupić trutkę spalinową, tak
    nową jak i używaną, przez kolejne (strzelam) 50 lat. Czyli pewnie do
    śmierci.

    > Wybacz ale nie licze na to, ze cos sie w kwestii baterii zmieni na plus.
    > Na dzis wychodzi na to, ze przyszlosc jest w wodorze.

    To dlatego, że liczysz się z psem, zamiast uwzględniać realne potrzeby
    ludzi. Takich co mają wymagania aby tankować się w 5 minut i takich co
    przejeżdżają notorycznie więcej niż 60km dziennie, jest zdecydowana
    mniejszość.

    >>> Po co mi recenzja pana Zbyszka z elektrowoz.pl, ktory
    >>> jezdzi dziennie 5km do biedronki i na jednym ladowaniu
    >>> jezdzi miesiac?
    >> Pokaż taką recenzję, albo raczej recenzje.

    I gdzie te recenzje? Znowu jest z nimi jak z ostatnim testem PHEVów,
    że są tylko w twojej wyobraźni? Na źródło testu PHEV, aby zweryfikować co
    tam pismaki zeń wyssały, też czekam. Bo wystarczyło że pominęli jedno,a
    kluczowe, zdanie z tego raportu które całkowicie może odwracać przekaz.

    > Nie trudno. Tylko nie w tym rzecz. Pisalem juz, ze technologia jest dla
    > mnie, a nie ja dla technologii. I albo oferuje mi ten sam albo lepszy
    > komfort albo nie jest godna mojej uwagi.

    Na szczęscie nie ty decydujesz, tylko większość. Większość dochodzi do
    świadomości i chce mieć ciche i nie trujące ich pojazdy, szczególnie że nie
    są dla tej większości znacznie bardziej upierdliwe w użytkowaniu w stosunku
    do dawanych przez nie korzyści.

    > No to kupie Leafa i Zoe zeby sie dowiedziec :)

    Nie musiałbyś oczywiście kupować, gdybyś się opierał na rzetelnych
    statystykach a nie wyjątkach od reguły no i gdybyś faktycznie jadał te
    lody.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: