  • Data: 2009-10-30 18:06:06
    Temat: Re: Własne dziecko - nauka elektroniki
    Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tatko" <t...@n...spam> napisał w wiadomości
    news:hc7qdg$g0p$1@opal.futuro.pl...

    > "qlphon" <q...@p...fm> wrote in message
    > news:hc7mn8$221g$1@news2.ipartners.pl...
    >

    >> ty na poważnie, czy na zarty?
    >
    > Poważnie.
    Chyba za poważnie do tego podchodzisz.

    Młody chce robić to co tata - fajnie. daj mu coś z czym może sobie poradzić.
    Daj mu lutownicę, kilka ledów i oporników. Może jakiś silnik. Może ze dwa
    tranzystory.

    Uczyć regularnie asemblera? Chyba nie bardzo pomysł.

    Mój ojciec jak byłem mały bawił się w elektronikę.
    Była w domu książka "nowoczesne zabawki". Mam starszego o 3 lata brata który
    niejako z przymusu miał to wpajane - średnio go to interesowało. Ja byłem za
    mały na lekcję więc musiałem sam dociekać co i jak lata w tych prądach.
    I w ten sposób w 1 kl podstawówki miałem na koncie działające radio - nie z
    "nowoczesnych zabawek" - z jakiejś gazety.
    Ja skończyłem technikum elektroniczne i studia kierunkowe. Chociaż zawodowo
    10 lat nie robię w elektronice :)
    Brat poszedł w budownictwo :) Do dziś nie lubi lutować.

    Może więc i ty odpuśc swojemu zbyt ambitne wykłady

    --
    PawełJ