  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Własne dziecko - nauka elektroniki
    Date: Wed, 28 Oct 2009 09:03:12 +0100

    Użytkownik "tatko" <t...@n...spam> napisał w wiadomości
    news:hc7q1s$f4o$1@opal.futuro.pl...

    > "Tmek" <g...@o...pl> wrote in message

    > bascomem to mu zrobię krzywdę :-) jak widzę i czytam bascomowców to .....
    > uważam, że trzeba przeć do przodu od dziecka. Co wyniesie z domu teraz to
    > będzie intuicyjne. Programowanie to assembler i C. nic innego.
    Kiedyś dawno czytałem, że dwu grupom przedszkolaków zrobiono proste kursy
    programowania.
    Jedna uczyła się Basica, druga FORTHa.
    Podobno ci od FORTHa znacznie (wręcz nieporównanie) lepiej sobie radzili.
    Dlaczego to nie mam pojęcia, ale jednak inaczej się rozumuje przy FORTHu niż
    przy Basicu (Pascalu, C,...).
    Może akurat dla dzieci jest to prostsze.

    Raz w życiu (dawno temu ~1990) użyłem FORTHa - wszedł do wnętrza picco-GALa,
    aby zastąpić upgrade flasha, który w 8751 nie był dostępny.
    P.G.