  • 1. Data: 2009-07-30 10:30:02
    Temat: Własna domena a tak\gi keywords
    Od: "Maveriq" <N...@i...pl>

    Mam własną domenę z przekierowaniem na zewnętrzny adres URL. No i jest
    pewien problem, bo google nie widzi keywords w pliku index. Tagi meta są
    sczytywane ze strony gdzie znajduje sie zaparkowana domena. Czy można coś
    poradzić w tej materii? Prawdopodobnie z tego samego powodu odrzucili mi
    również podanie o AdSense.

    Pozdrawiam, M.

  • 2. Data: 2009-08-01 22:34:28
    Temat: Re: Własna domena a tak\gi keywords
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

> [...]
    > poradzić w tej materii? Prawdopodobnie z tego samego powodu odrzucili mi

    Domena przekierowana to zmarnowana domena. Nie powinieneś robić takich
    rzeczy. Skonfiguruj domenę normalnie: zrób aby wskazywała na DNSy serwera
    gdzie masz stronę albo zrób wskazanie po IP. Teraz Google pod domeną widzą
    polecenie HTTP zmiany lokalizacji (3xx) i to cała treść jaka pod Twoją
    domeną się kryje. Nie dziw się, że nie daje się zindeksować itp.