  • 1. Data: 2023-11-01 10:10:21
    Temat: Włącznik natynkowy z zasilaniem 12V?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Kojarzy ktoś włącznik natynkowy lub zasilacz 12V (chociaż 12W) który by
    się zmieścił do takiego włącznika?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2023-11-01 10:28:53
    Temat: Re: Włącznik natynkowy z zasilaniem 12V?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Kojarzy ktoś włącznik natynkowy lub zasilacz 12V (chociaż 12W) który by
    > się zmieścił do takiego włącznika?

    Zwykły natynkowy plus adapter i zasilacz dopuszkowy.

    https://allegro.pl/oferta/puszka-natynkowa-uk-typ-86
    -przycisk-panel-wlacznik-13898030020

    https://allegro.pl/oferta/zasilacz-do-led-dopuszkowy
    -12v-20w-do-puszki-ip67-11470890742

    Na wyłacznki pozostaje 20 mm, co będzie wystarczające, skoro gniazdo ma
    poniżej 20 mm.

    Robert

  • 3. Data: 2023-11-01 12:45:05
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 01.11.2023 10:28, Robert Wańkowski wrote:
> [...]
    -12v-20w-do-puszki-ip67-11470890742

    > Na wyłacznki pozostaje 20 mm, co będzie wystarczające, skoro gniazdo ma

    Ha! O tym nie pomyślałem. Dzięki! :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2023-11-14 20:27:35
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > https://allegro.pl/oferta/zasilacz-do-led-dopuszkowy
    -12v-20w-do-puszki-ip67-11470890742

    A tak zapytam, wejście tego zasilacza (AC) musi być koniecznie L-L i
    N-N? Pytam, bo mam wtyczkę płaską która mi bardziej pasuje i pewnie nie
    zawsze wsadzę ją "poprawną" stroną ;-)

    Ten zasilacz o mocy 20W w trakcie podłączenia ma "starting current 20A".
    Rozumiem że kondensator się ładuje? Jakiej pojemności już wystarczy,
    żeby takie prądy pobierał?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz