  • 1. Data: 2011-06-17 09:49:02
    Temat: Wjazd do Krakowa
    Od: Slawek-L <Slawek-L@localhost>

    witam,
    wybieramy się w sobotę do Krakowa. Będziemy jechać
    autokarem i chcemy dostać się na parking na ulicy Karmelickiej.
    Google podpowiada taką trasę:
    DK94
    Rondo Ofiar Katynia
    Armii Krajowej
    Nawojki
    Czarnowiejska
    Mickiewicza
    Karmelicka
    Ale z tego co kojarzę, to są jakieś spore remonty w okolicach ronda
    i nie wiem czy ta trasa będzie przejezdna. Wolałbym uniknąć kluczenia
    autokarem po jakichś uliczkach.
    Przejedziemy tą drogą? Czy szukać czegoś innego?

    Pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2011-06-17 09:54:22
    Temat: Re: Wjazd do Krakowa
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-06-17 09:49, Slawek-L pisze:
> [...]
    > autokarem po jakichś uliczkach.
    > Przejedziemy tą drogą? Czy szukać czegoś innego?

    Rondo jest rozkopane, ale akurat od strony Olkusza (czyli DK94) nie ma
    wielkich korkow. Postoicie max 5 min, o ile w ogole.

  • 3. Data: 2011-06-18 11:48:48
    Od: Bingo <a...@W...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 09:49:02 +0200, Slawek-L napisał(a):

    > wybieramy się w sobotę do Krakowa. Będziemy jechać
    > autokarem i chcemy dostać się na parking na ulicy Karmelickiej.
    > Google podpowiada taką trasę:

    Dobrze podpowiada. Rondo w przebudowie, ale jak najbardziej przejezdne, nie
    ma wielkich korków.

    --
    Pozdrawiam,
    Bingo