  • 141. Data: 2019-04-27 11:29:50
    Temat: Re: Wjazd na rondo. Kto ma pierwszeństwo ? Ten z lewej.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 27 Apr 2019 10:28:30 +0200, w <qa13sb$eu8$1@news.mixmin.net>, "Bogobo"
    <l...@s...pl> napisał(-a):

    > PoRD art. 22.4 zmiana pasa ruchu.
    > Ten z prawej wymusił pierwszeństwo, bo wjechał na nieoznakowany
    > pas zajęty przez wjeżdżającego na rondo równolegle z nim.

    Idąc tokiem twojego bzdurnego myślenia na klasycznym skrzyżowaniu samochód
    skręcający w prawo nie ma prawa zająć pasa po lewej stronie, bo skręcający w
    lewo samochód jadący z naprzeciwka wjeżdża na ten pas.

    Masz braki na poziomie podstawowym.

  • 142. Data: 2019-04-27 11:35:50
    Temat: Re: Wjazd na rondo. Zajmowanie pasa.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 25 Apr 2019 17:17:22 +0200, w <q9sj2g$ka4$1@news.mixmin.net>, "Bogobo"
    <l...@s...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Jest też pierwszeństwo podczas zmiany pasa ruchu.
    >
    > Kara nakładana jest na podstawie przepisów prawa i nakładający
    > ma obowiązek podać konkretny artykuł, lub paragraf
    > i nie powołuje się na interpretacje.

    Zmiana pasa nie ma zastosowania przy manewrze.
    Zaciąłeś się jak katarynka i nie jesteś w stanie przyswoić wiedzy na poziomie
    elementarnym.

    Myślisz, że jak będziesz powtarzał w kółko, że w wódce nie ma alkoholu to
    przekonasz kogoś, że może ten napój pić w miejscu publicznym?

    "Zmiana pasa ruchu"

    "Zmiana pasa ruchu to zmiana położenia pojazdu wobec krawędzi lub osi jezdni,
    ale przy pozostaniu na tej samej jezdni. Podczas zmiany zajmowanego pasa ruchu
    należy zachować szczególną ostrożność."

    Twój poziom niewiedzy jest porażający i nudny, jakim cudem zrobiłeś PJ?

  • 143. Data: 2019-04-27 11:37:47
    Temat: Re: Wjazd na rondo.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

  • 144. Data: 2019-04-27 11:47:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 24 Apr 2019 19:45:53 +0200, w <q9q7dn$fh1$2@news.mixmin.net>, "Bogobo"
    <l...@s...pl> napisał(-a):

    > Nie musisz posługiwać się pismem obrazkowym, lub jakimiś protezami.
    > Konkretnie, podaj w którym przepisie PoRD jest napisane coś o zajmowaniu
    > pasa ?
    > Jak masz z tym kłopoty to może zapytaj kulsonów, bo to najszybciej.

    Negujesz regułę pierwszeństwa prawej strony?

  • 145. Data: 2019-04-27 12:44:25
    Od: "Bogobo" <l...@s...pl>

    <l...@s...pl> napisał(-a):

    > Negujesz regułę pierwszeństwa prawej strony?

    Nie, nie neguję.

  • 146. Data: 2019-04-27 12:44:59
    Temat: Re: Wjazd .
    Od: "Bogobo" <l...@s...pl>

    > na klasycznym skrzyżowaniu samochód
    > skręcający w prawo nie ma prawa zająć pasa po lewej stronie, bo skręcający
    > w lewo samochód jadący z naprzeciwka wjeżdża na ten pas.

    Skręcający w prawo, ma prawo od razu wjechać na pas po lewej.
    To jest opisane w art. 25.1 Przecinanie się kierunków ruchu.

  • 147. Data: 2019-04-27 13:33:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 27 Apr 2019 12:44:59 +0200, w <qa1brr$tcr$2@news.mixmin.net>, "Bogobo"
    <l...@s...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Skręcający w prawo, ma prawo od razu wjechać na pas po lewej.
    > To jest opisane w art. 25.1 Przecinanie się kierunków ruchu.

    No i to robi też na rondzie. Więc z czym masz nadal problem?

  • 148. Data: 2019-04-27 14:36:56
    Od: "Bogobo" <l...@s...pl>

    <l...@s...pl> napisał(-a):

    > No i to robi też na rondzie.

    Nie, na rondzie tego nie robi.
    Podczas wjazdu na rondo nie ma przecinania się kierunków ruchu,
    bo pojazdy wjeżdżają na rondo równolegle obok siebie.

  • 149. Data: 2019-04-27 17:58:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 27 Apr 2019 14:36:56 +0200, w <qa1ie2$bbg$1@news.mixmin.net>, "Bogobo"
    <l...@s...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, na rondzie tego nie robi.
    > Podczas wjazdu na rondo nie ma przecinania się kierunków ruchu,

    Oczywiście, że jest. Jak na każdym skrzyżowaniu.

    > bo pojazdy wjeżdżają na rondo równolegle obok siebie.

    Co tam pisałeś, że z którego miejsca jezdni należy skręcać w prawo? :P

  • 150. Data: 2019-04-27 18:24:40
    Od: "Bogobo" <l...@s...pl>

    Przecież ci napisałem jasno, prosto i wyraźnie :
    pojazdy wjeżdżają na rondo równolegle obok siebie
    i wjeżdżają na rondo pasami nieoznaczonymi.
    Każdy wjeżdża swoim pasem nieoznaczonym
    i ich tory jazdy nie przecinaja się.