  • Data: 2010-07-01 02:43:06
    Temat: Re: Wirus o nazwie Porsche
    Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek V"
    > Mnie jakoś ten wirus zupełnie nie rusza. Właściwie nie wiem dlaczego.
    > Nie chodzi o niemieckość bo np BMW jakoś mnie tam rusza. Zawsze będę
    > miał przed oczami Cayenne i to jeszcze w dieslu tak jak Mercedes
    > kojarzy mi się też z 200D na taksówce a nie SLS'em. Z drugiej strony
    > jedyne Porsche jakie prowadziłem to oryginalny Boxster. Może trzeba
    > spróbować.

    A ja po przejechaniu sie samochodem znajomego (911 Turbo zmodyfikowane
    na 650 HP) doszedlem do wniosku, ze tym sie nie da cywilnie jezdzic, a
    trzymac auto tylko po to, zeby raz na jakis czas nim wyskoczyc na tor,
    to jakos mnie nie kreci... widac zdziadzialem doszczetnie. A nastepnie
    kupilem sobie motocykl...

    Pozdr.
    Pete