  • 1. Data: 2012-02-08 12:27:33
    Temat: Winiety słowckie
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Nazdar!
    Nie wiecie może, czy na przejściu granicznym w Zwardoniu (albo w jego
    okolicy, może być po słowackiej stronie) kupię bez problemu winietę
    słowacką?

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 2. Data: 2012-02-08 12:43:55
    Temat: Re: Winiety słowckie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 8 Feb 2012 12:27:33 +0100, Marek 'marcus075' Karweta

    > Nie wiecie może, czy na przejściu granicznym w Zwardoniu (albo w jego
    > okolicy, może być po słowackiej stronie) kupię bez problemu winietę
    > słowacką?

    Praktycznie na każdej stacji w pobliżu granicy (jeśli nie było tam kiedyś
    przejścia granicznego) da się kupić winietę. Nie, nie stoją 50m za granicą
    i nie łapią na mandat.

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2012-02-08 12:44:36
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-08 11:27:33 +0000, Marek 'marcus075' Karweta
    <m...@g...com> said:

    > Nazdar!
    > Nie wiecie może, czy (...) po słowackiej stronie kupię bez problemu winietę
    > słowacką?

    Na stacjach benzynowych (np. Slovnaft). Jest ich tam sporo, więc
    problemu nie będzie.

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2012-02-08 12:58:04
    Od: "Big Back" <B...@o...pl>

    > słowacką?

    w ogóle nie łapią więc nie ma sensu płacić

    Ania

  • 5. Data: 2012-02-08 13:52:30
    Temat: Re: Winiety s?owckie
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-08 12:58, Big Back pisze:

    > w og?le nie ?api? wi?c nie ma sensu p?aci?
    >
    > Ania

    tak mysli Polak.

    Podobnie jak tylko Polacy kombinuja z karnetami na wyciagach (np.
    Slowacji) - a to dwie osoby przez bramke przechodza, a to podawany jest
    ten sam karnet (1 min karencja i moze wejsc kolejna osoba).
    Czasami za granica trzeba sie wstydzic za to, ze obsluga (IMHO slusznie)
    zwraca uwage na takich 'sprytnych inaczej' .

    Najlepiej slucha sie tych tlumaczen delikwentow. Np. ostatnio gosc z
    cora (ok 16-18lat) przechodzil przez bramke na jeden karnet - na pytanie
    obslugi co on wyprawia zaczal sie tlumaczyc, ze corka zgubila karnet
    (karnet zblizeniowy/magnetyczny, ktorego nie trzeba z kieszeni wyjmowac
    - ba nawet przykladac do czujnika przechodzac przez bramke).

    Wstydz sie Ania za taki tok myslenia.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2012-02-08 14:09:08
    Od: "Big Back" <B...@o...pl>

    >tak mysli Polak.

    wiesz co słowacy nam zrobili jak zabrali Zaolzie? Nie-płacenie za autostrady
    to my w ich kontrytiucji powinniśmy mieć zapisane

    Ania

  • 7. Data: 2012-02-08 14:24:12
    Od: Piotr Sieniawski <p...@g...com>

    On Feb 8, 2:09 pm, "Big Back" <B...@o...pl> wrote:

    > wiesz co słowacy nam zrobili jak zabrali Zaolzie? Nie-płacenie za autostrady
    > to my w ich kontrytiucji powinniśmy mieć zapisane
    >
    > Ania

    Co takiego nam zrobili?

  • 8. Data: 2012-02-08 14:29:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-08 14:24, Piotr Sieniawski pisze:
    > On Feb 8, 2:09 pm, "Big Back"<B...@o...pl> wrote:
    (...)
    > Co takiego nam zrobili?

    Przecież to Kolina...

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 9. Data: 2012-02-08 14:49:23
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-08 14:09, Big Back pisze:

    > wiesz co s?owacy nam zrobili jak zabrali Zaolzie? Nie-p?acenie za autostrady
    > to my w ich kontrytiucji powinni?my mie? zapisane
    >
    > Ania

    czy mam rozumiec, ze nie lubisz tez niemcow, bo kiedys mieli przywodce
    Hitlera?

    --
    pozdr
    Adam (AL)