-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsreader4.netcologne.de!
news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!p
eer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
D!not-for-mail
Subject: Re: Windy towarowe/osobowe - sterowanie i napęd.
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <613f5832$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
<613f5d43$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<613f5edc$0$554$65785112@news.neostrada.pl> <sho1kq$25g$1@gioia.aioe.org>
<613fa4c1$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<613fc2aa$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
<613fc8da$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
<61407ad7$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<6141c8c8$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
<6142f041$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
<6143877b$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<6143a8a3$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
From: "Irek.N." <i...@t...jest>
Date: Thu, 16 Sep 2021 23:11:48 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.7.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <6143a8a3$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 30
Message-ID: <6143b314$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.37.153.233
X-Trace: 1631826708 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 24051 178.37.153.233:56908
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2534
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:767199
[ ukryj nagłówki ]> A widzisz. Czyli jednak falownik z możliwością podłączenia opornika
> hamującego.
A są takie bez możliwości podłączenia falownika (nie mam na myśli
jakiegoś absurdalnie taniego chinola)? Czekaj, chyba ATV12 małych mocy
nie mają, ale pewny nie jestem. Tutak mamy 4kW, więc nie wyobrażam sobie
braku podłączenia.
> Ale o starcie od zera to chyba trzeba zapomnieć?
2Hz już trzyma pozycję, więc tragedii nie ma.
> Choć przy reduktorze to chyba nie ma takiego znaczenia.
Dla mnie kompletnie. Nie poruszam się wolniej niż 10Hz.
> Rewers robisz na falowniku czy stycznikami?
A po cholerę stycznikami? Falowniki obrażają się jak im obciążenie zdjąć
:) Poza tym jak zrealizować sensownie przerampowanie?
> Dźwigowy będzie miał dodatkowo odwzorowanie szybu i położenia kabiny. To
> zależy czy Ci to będzie potrzebne czy też nie.
Mam kontrolę pozycji na enkoderze, ale nie z napędu. Służy do czegoś
innego niż w typowej windzie.
Miłego.
Irek.N.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Wietnam wykłada 500M$ i chce zbudować fabrykę za 50G$
- Pendrive zdycha, czy coś jeszcze innego? Problem z plikami.
- Odkurzacz Smapp Dynamic - dawny Zelmer
- Nagra IV i zewnętrzny pilot
- Fejk muzyczny czy nie fejk
- Raspberry Pi 3 Model B+
- Kuchenka elektryczna
- test
- Cewka elektrozaworu
- zapytanie o chip r5f21275nfp
- nie naprawiam więcej telewizorów
- Zrobił TV OLED z TV LCD
- Zasilacz USB na ścianę.
- Gniazdo + wtyk
- Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka