  • 11. Data: 2015-03-25 00:46:47
    Temat: Re: Windroid
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "re" wydumał(a) w wiadomości ID news:mestur$nj1$1@mx1.internetia.pl
    > Użytkownik "LordBluzg(R)"
    > Grr, miałem nie odpowiadać na posty ze spacją przed pytajnikiem ale zrobię
    > wyjątek :>
    > http://www.dobreprogramy.pl/Wyprobuj-go-na-swoim-PC-
    Android-4.4-KitKat-dla-architek
    > tury-x86-juz-dostepny-do-testow,News,57069.html ---
    > Ale, że Google dyktuje warunki bo napisał system, którego jeszcze nikt nie
    0
    > używa?<--\ :-)
    / \
    Ja używam :>

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 12. Data: 2015-03-25 02:21:28
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-03-24 o 23:59, re pisze:

> [...]
    > piraconym w 20% i miec 20% rynku ;) Ale to jest nie do powtórzenia, dzis
    > to google dyktuje warunki - bardzo trudne warunki.

    a kto tu mówi o desktopach? Przecież to ma podbić smartfony.
    poza tym jest: chrome os

    --
    @foe_pl

  • 13. Data: 2015-03-25 15:55:27
    Temat: Re: WinDUPA
    Od: slepe teleonanizatory teleprukwy telecymbaly teledupki spijacze usraelskiej kutasowki szamatory usraelskiego gowna usraelskie przydupasy skrajne koltuny <p...@c...pl.invalid>

    J. wrote:
    > framuga na androsrake (*, http://tinyurl.com/ka2w6sk

    wypad w krzaki z gownem w gownie, tu widac
    jak to dziala: http://tinyurl.com/o9qvcxg

    <-> http://pl.vc/38gmo <-> http://pl.vc/38gmo <-> http://pl.vc/38gmo <->

    <-> http://pl.vc/5x10v <-> http://pl.vc/5x10v <-> http://pl.vc/5x10v <->

    <-> http://pl.vc/44hxd <-> http://pl.vc/44hxd <-> http://pl.vc/44hxd <->

    <-> http://pl.vc/1lez2 <-> http://pl.vc/1lez2 <-> http://pl.vc/1lez2 <->

    <-> http://pl.vc/2pyw7 <-> http://pl.vc/2pyw7 <-> http://pl.vc/2pyw7 <->

    <-> http://pl.vc/5m40b <-> http://pl.vc/5m40b <-> http://pl.vc/5m40b <->

    <-> http://pl.vc/55z9x <-> http://pl.vc/55z9x <-> http://pl.vc/55z9x <->

  • 14. Data: 2015-03-25 16:42:40
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-03-25 o 0:07, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > zrobię wyjątek :>
    > http://www.dobreprogramy.pl/Wyprobuj-go-na-swoim-PC-
    Android-4.4-KitKat-dla-architektury-x86-juz-dostepny

    Oni desktopowy system mają już ze 4 lata. I na "maniu" się nadal kończy.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 15. Data: 2015-03-25 22:21:09
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "the_foe"

> [...]
    > ---
    > Google ma jakiś desktopowy system ?

    a kto tu mówi o desktopach? Przecież to ma podbić smartfony.
    Rozpatrywanie przewagi w branży zabawek do emitowania reklam raczej nie
    oddaje tego, kto dyktuje warunki w całej branży IT.

  • 16. Data: 2015-03-26 00:09:28
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-03-25 o 22:21, re pisze:

> [...]
    > Rozpatrywanie przewagi w branży zabawek do emitowania reklam raczej nie
    > oddaje tego, kto dyktuje warunki w całej branży IT.

    A kto mówi o całej branży IT? Mówimy o smatfonach. A tu rzadzi google. A
    m$ robi załosne próby by przymilić sie do użytkowników Androida.

    --
    @foe_pl

  • 17. Data: 2015-03-26 07:30:00
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-03-25 22:21, re wrote:
    > Rozpatrywanie przewagi w branży zabawek do emitowania reklam raczej nie
    > oddaje tego, kto dyktuje warunki w całej branży IT.

    Obawiam się ze jak byś wziął *całą* branżę IT to kart nie rozdaje ani
    google, ani apple ani ms. Każdy ma swoją wąską niszę.

  • 18. Data: 2015-03-26 16:35:57
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "the_foe"

> [...]

    A kto mówi o całej branży IT? Mówimy o smatfonach. A tu rzadzi google. A
    m$ robi załosne próby by przymilić sie do użytkowników Androida.
    MS niewątpliwie zdobywa rynek, ale nie ma specjalnej presji na to bo inne
    jego systemy sprzedają się dobrze bez spamowania całego internetu. A
    smartfony ... to samo co inne plus fakt, że na tym samym kodzie można
    zbudować program dla smartfona, desktopa, serwera i sterownika.

  • 19. Data: 2015-03-26 17:08:34
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

> [...]

    Obawiam się ze jak byś wziął *całą* branżę IT to kart nie rozdaje ani
    google, ani apple ani ms. Każdy ma swoją wąską niszę.
    I jaką wąską niszę ma MS ? Bo chyba nie desktop. Przecież te smartfony z
    Windows Phone są równie dobre jak z Androidem. Tak samo tablety. Więc co tu
    G może dyktować. Siłą rozpędu ludzie kupują smartfony z Androidem. Jutro
    mogą kupować Windows Phone. Obstawiałbym nawet, że tak się stanie bo oferta
    MS jest jednak bardziej interesująca. Biznesowo ... masz dwa jednakowe
    smartfony z różnymi systemami i który wybierasz ? Ten od największego
    spamera interetu czy od firmy, która normalnie zarabia pieniądze na swoich
    produktach ? Jaką integrację z moimi systemami oferuje Android ? Znowu, to
    samo z tabletem. Nie podoba się Win8 ? A na tablecie się podoba ? To może
    jednak wolę Win od Androida. A wcale nie musi to być wielki biznes tylko
    biznes jednego człowieczka. I żeby było jasne, iPhone odpada dokładnie z
    tego samego powodu. Komputer za 200zł z Win10 ? Sam wiesz co. Prosty
    sterownik, pewnie też wiesz. Jak sądzisz, jaka jest przyszłość ?

  • 20. Data: 2015-03-26 18:54:01
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    LordBluzg(R) wrote:
> [...]
    > zrobię wyjątek :>
    > http://www.dobreprogramy.pl/Wyprobuj-go-na-swoim-PC-
    Android-4.4-KitKat-dla-architektury-x86-juz-dostepny

    Do testów pewnie doskonały. Zanim jakiś sensowny odsetek zacznie używać
    tego systemu na komputerach, upłynie sporo wody w Hudson River. Realnie
    google jako jedyny z trójki nie ma systemu na komputery. Microsoft ma
    miażdżącą przewagę na komputerach i postanowił powoli odrabiać straty na
    smartfonach. Jeśli będzie konsekwentny, to za parę lat Windows Phone
    może być tak samo popularny jak Android i iOS. W Polsce Windows Phone
    już jest popularniejszy od iOS.