  • 1. Data: 2015-03-23 15:36:22
    Temat: Windroid
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Windows na Androida ?

    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/windows-10-bedzi
    e-mozna-zainstalowac-na-smartfonach-z-androidem.html

    J.

  • 2. Data: 2015-03-23 20:06:58
    Temat: Re: Windroid
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-03-23 o 15:36, J.F. pisze:
    > Windows na Androida ?
    >
    > http://www.benchmark.pl/aktualnosci/windows-10-bedzi
    e-mozna-zainstalowac-na-smartfonach-z-androidem.html

    > J.

    ale za darmo, czy jednak trzeba bedzie płacic za nikomu niepotrzebny
    produkt? Ostatnio m$ nie moze sie w tej materii jednoznacznie okreslic.

    --
    @foe_pl

  • 3. Data: 2015-03-23 23:11:19
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-23 20:06, the_foe wrote:

    e-mozna-zainstalowac-na-smartfonach-z-androidem.html

    > ale za darmo, czy jednak trzeba bedzie płacic za nikomu niepotrzebny
    > produkt? Ostatnio m$ nie moze sie w tej materii jednoznacznie okreslic.

    sonduje rynek.

    Jak będzie duże 'WOW', to na 100% będzie płatne :)

  • 4. Data: 2015-03-24 15:00:28
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    J.F. wrote:
    > Windows na Androida ?
    >
    > http://www.benchmark.pl/aktualnosci/windows-10-bedzi
    e-mozna-zainstalowac-na-smartfonach-z-androidem.html

    No i bardzo dobrze.

  • 5. Data: 2015-03-24 19:58:22
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-03-23 o 23:11, AL pisze:

    e-mozna-zainstalowac-na-smartfonach-z-androidem.html

    > sonduje rynek.
    >
    > Jak będzie duże 'WOW', to na 100% będzie płatne :)

    Ja to widzę tak, ze marzy im się styl desktopowy: brac kasę za system i
    przymykac oko na powszechne piractwo i dzieki temu zarabiac kasę na
    dominacji. Bo lepiej byc piraconym w 80% i miec 80% rynku niż być
    piraconym w 20% i miec 20% rynku ;) Ale to jest nie do powtórzenia, dzis
    to google dyktuje warunki - bardzo trudne warunki.

    --
    @foe_pl

  • 6. Data: 2015-03-24 23:59:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "the_foe"

[...]
    ---
    Google ma jakiś desktopowy system ?

  • 7. Data: 2015-03-25 00:07:05
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "re" wydumał(a) w wiadomości ID news:mesrj9$fj3$1@mx1.internetia.pl
> [...]
    > piraconym w 20% i miec 20% rynku ;) Ale to jest nie do powtórzenia, dzis
    > to google dyktuje warunki - bardzo trudne warunki.

    Grr, miałem nie odpowiadać na posty ze spacją przed pytajnikiem ale zrobię
    wyjątek :>
    http://www.dobreprogramy.pl/Wyprobuj-go-na-swoim-PC-
    Android-4.4-KitKat-dla-architektury-x86-juz-dostepny
    -do-testow,News,57069.html
    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 8. Data: 2015-03-25 00:28:01
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-03-25 o 00:07, LordBluzg(R) pisze:
    > Grr, miałem nie odpowiadać na posty ze spacją przed pytajnikiem

    Czemu ?

    :P

  • 9. Data: 2015-03-25 00:39:46
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

> [...]

    wyjątek :>
    http://www.dobreprogramy.pl/Wyprobuj-go-na-swoim-PC-
    Android-4.4-KitKat-dla-architektury-x86-juz-dostepny
    Ale, że Google dyktuje warunki bo napisał system, którego jeszcze nikt nie
    używa ? :-)

  • 10. Data: 2015-03-25 00:43:14
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "PlaMa" wydumał(a) w wiadomości ID
    > Czemu ?
    > :P

    PiSiory tak robią. To fanatyzm, jak cała ich religia :>

    --
    Michael________