  • 1. Data: 2009-12-06 10:07:54
    Temat: Windows Mobile 6 / domyślny wybór WiFi, zamiast GSM
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Witam,
    Korzystam ze smartphone (Windows Mobile). Na codzień
    korzystam w telefonie z dostępu do internetu (3G), jednak
    próbuję zrobić, aby w domu korzystało z AP po Wifi. Bez problemu
    się podłączyłem do AP, przyznało IP... Korzystanie z internetu
    nadal odbywa się przez GSM (3G). Każda zmiana w modemie
    powoduje, że przy wejściu np. przez IE na stronę WWW uruchamia
    się 3G. Gdzie ustawić, aby domyślne w tej sytuacji było wifi?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 2. Data: 2009-12-06 10:35:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 06 Dec 2009 10:07:54 +0000, DooMiniK napisał(a):

> [...]
    > powoduje, że przy wejściu np. przez IE na stronę WWW uruchamia
    > się 3G. Gdzie ustawić, aby domyślne w tej sytuacji było wifi?

    Po skutecznym połączeniu z WLAN jest to domyślne połączenie w Windows
    Mobile.
    Widocznie masz jakiś problem z tym połączeniem.

    Sprawdź czy pokazuje się na belce ikonka połączenia wlan i czy strzałki
    przy tym połączeniu przestają być animowane - jeżeli się ruszają, to
    urządzenie wciąż próbuje nawiązać połączenie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-12-06 20:43:59
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    DooMiniK pisze:
> [...]
    > powoduje, że przy wejściu np. przez IE na stronę WWW uruchamia
    > się 3G. Gdzie ustawić, aby domyślne w tej sytuacji było wifi?

    Ja mam zrobione tak:

    Settings>Connections>Connections>karta Advanced>Select Networks.

    Tutaj wybrane mam My Work Network. Jak mam wybrane My Work Network
    (możesz utworzyć coś własnego, ale to my work network powinno już być)
    to daję Edit:

    1. Karta General to nazwa, którą można zostawić bez zmian.
    2. Karta Modem: dodajesz tutaj nowe połączenie, któremu nadajesz dowolną
    nazwę i jako modem dajesz Cellular Line (GPRS, 3G), next i tam musisz
    wpisać access point name, czyli np. orange (jeśli tel jest w Orange),
    podajesz nazwę użytkownika i hasło jak podawane przez operatora, sam Ci
    nic tu nie podam bo używam Vodafone, ale te dane powinieneś bez problemu
    znależć.dajesz Finish.
    3. Na karcie Proxy Settings dajesz tick przy This network connects to
    the internet i upewniasz się, że odhaczone jest This network used a
    proxy server to connect to the Internet.

    W ten sposób masz dodane połączenie, które jak nie ma WiFi to łączy się
    przez GPRS etc., a jeśli jest WiFi to używa WiFi.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 4. Data: 2009-12-07 08:11:07
    Od: Krzysztof Szmergiel <k...@s...com>

    On 2009-12-06 11:07, DooMiniK wrote:
> [...]
    > powoduje, że przy wejściu np. przez IE na stronę WWW uruchamia
    > się 3G. Gdzie ustawić, aby domyślne w tej sytuacji było wifi?

    Podczas ustawiania polaczenia WiFi, ustaw typ polaczenia jako
    "Internet". Jezeli ustawiles jako "Home Network" lub "Work Network"
    bedzie taki objaw jak powyzej.

    K.