  • 11. Data: 2022-03-03 21:54:30
    Temat: Re: Windows 10 Home.
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-03-03 o 21:32, neelix pisze:

    > A jak zalegalizować? Coś gdzieś kupić?

    Kupić klucz do produktu lub zaprosić kumatego sąsiada który ci
    zainstaluje piracki klucz.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2022-03-06 22:20:46
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...com> napisał w wiadomości

    > Kupić klucz do produktu lub zaprosić kumatego sąsiada który ci
    > zainstaluje piracki klucz.

    Dzięki.

    neelix

  • 13. Data: 2022-03-30 18:45:33
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "trybun" <M...@j...cb> napisał w wiadomości
    > Powinno pójść. W sumie niczym nie ryzykujesz. Partycję pod 10kę lepiej
    > załóż od razu spod XP.

    Partycja podstawowa czy logiczna bo 2 systemy instalowałem lata temu?

    neelix

  • 14. Data: 2022-04-03 08:44:46
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 30.03.2022 o 18:45, neelix pisze:

    > Użytkownik "trybun" <M...@j...cb> napisał w wiadomości
    >
    > Partycja podstawowa czy logiczna bo 2 systemy instalowałem lata temu?

    Może być podstawowa, ale nie robi to żadnej różnicy, instalator systemu
    i tak ją odpowiednio dostosuje do swoich potrzeb.

  • 15. Data: 2022-04-03 17:49:57
    Od: "neelix" <a...@w...pl>