  • 1. Data: 2007-02-13 20:38:09
    Temat: Wimax na Śląsku
    Od: rUMBURAK <R...@U...AK>

    Takie możliwości, tyle ludzi a jakoś instalacji nie widać?

    --
    Rumbur

  • 2. Data: 2007-02-13 21:40:33
    Temat: Re: Wimax na Śląsku
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "rUMBURAK" <R...@U...AK> napisał w wiadomości
    > Takie możliwości, tyle ludzi a jakoś instalacji nie widać?

    Wimax sfalstartowal i calkiem mozliwe ze umrze albo uspi sie naturalnie :)

    Sprzet cholernie drogi, brak wsparcia dla glosu ;/

  • 3. Data: 2007-02-13 21:54:18
    Od: Adam Paluch <a...@-...org.pl>

    Radoslaw HORODNICZY napisał(a):
    > Użytkownik "rUMBURAK" <R...@U...AK> napisał w wiadomości
    >>
    > Wimax sfalstartowal i calkiem mozliwe ze umrze albo uspi sie naturalnie :)
    >
    > Sprzet cholernie drogi, brak wsparcia dla glosu ;/

    teoretycznie E1 da sie tym puscic wiec moze jakis "powazniejszy" glos
    tym pojdzie ...
    a tak na marginesie to w katowicach robi sie ciasno od WiMaxa ...
    2 rozne stacje bazowe w niewielkiej odleglosci ....

    --
    Adam Paluch
    Ex.T.. Sosnowiec

  • 4. Data: 2007-02-14 17:49:48
    Od: rUMBURAK <R...@U...AK>

    Adam Paluch napisał(a):

> [...]
    > a tak na marginesie to w katowicach robi sie ciasno od WiMaxa ...
    > 2 rozne stacje bazowe w niewielkiej odleglosci ....

    Słyszałem że w Katowicach NASK stoi, mieszkam w Gliwicach i tu nic nie
    ma. Pożyjemy zobaczymy, za parę miechów pojawią się lapskony z mobilnym
    wimaxem od intela a skośnoocy już zapowiedzieli wimaxowe smartfony

  • 5. Data: 2007-02-14 19:19:51
    Od: " dragonite " <d...@N...gazeta.pl>

    rUMBURAK w tej prezentacji co Ci podałem linka to dalej przy końcu masz mapkę
    z WiMAX-em Netii, stacjami działającymi i planowanymi oraz stacje odpalone
    przez konkurencje. Nie wiem czy przeglądnąłeś tą prezentację do końca :)

  • 6. Data: 2007-02-14 19:24:58
    Od: Adam Paluch <a...@-...org.pl>

    rUMBURAK napisał(a):

    > Słyszałem że w Katowicach NASK stoi, mieszkam w Gliwicach i tu nic nie
    > ma. Pożyjemy zobaczymy, za parę miechów pojawią się lapskony z mobilnym
    > wimaxem od intela a skośnoocy już zapowiedzieli wimaxowe smartfony

    w katowicach stoi NASK i ClearWire w 2 lokalizacjach ... ciekaw jestem
    co z tego wyniknie ... tym bardziej ze NASK juz nie za dlugo postoi w
    tym miejscu co stoi

    --
    Adam Paluch
    Ex.T.. Sosnowiec

  • 7. Data: 2007-02-14 20:39:40
    Od: "crategus" <c...@u...pl>

    > w katowicach stoi NASK i ClearWire w 2 lokalizacjach ... ciekaw jestem
    > co z tego wyniknie ... tym bardziej ze NASK juz nie za dlugo postoi w
    > tym miejscu co stoi

    jak i cala reszta ktora tez tam stoi i sie boi...
    z crowleyem na czele...
    pzdr. crat

  • 8. Data: 2007-02-14 22:31:48
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...spaammuujjjj.pp.org.pl>

    > Takie możliwości, tyle ludzi a jakoś instalacji nie widać?

    Przyczajony tygrys, więc go nie widać. Ale zobaczycie.

  • 9. Data: 2007-02-14 22:37:05
    Od: Adam Paluch <a...@-...org.pl>

    crategus napisał(a):
    > jak i cala reszta ktora tez tam stoi i sie boi...
    > z crowleyem na czele...

    sledzac akcjonariat crowlaya to raczej wiadomo gdzie sie zadomowia

  • 10. Data: 2007-02-14 22:48:46
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > jak i cala reszta ktora tez tam stoi i sie boi...
    > z crowleyem na czele...

    a ktoś coś burzy ?
    Bo jakoś mi nie wiadomo a z ciekawości bym się dowiedział.

    Marcin