  • 111. Data: 2012-02-04 13:22:17
    Temat: Re: Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Adam Płaszczyca

    >> No i słychać, że depnąłeś.
    >
    > No i?

    No i w najlepszym razie stwarzasz zagrożenie na drodze egzekwując swoje
    rozumienie LITERY prawa. W dodatku publikujesz zapisy takich wybryków
    jako przykład niewłaściwego zachowania innych. Może trochę samokrytyki
    refleksji na własnym stylem jazdy?

  • 112. Data: 2012-02-04 13:23:33
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Jestem upierdliwy nie tylko tutaj...

    :)

  • 113. Data: 2012-02-04 13:24:50
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Adam Płaszczyca

    > Często. Wiesz, hamuję redukując biegi.

    Redukcji tam nie słychać.

  • 114. Data: 2012-02-04 13:30:19
    Od: R2r <b...@a...pl>

    > Nigdy nie twierdzilem, że jestem ideałem.

    Hmm... Werbalnie może nie. Ale człowieka nie poznaje się po tym co pisze
    (mówi) o sobie, lecz co pisze (mówi) w ogóle i - przede wszystkim - co robi.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 115. Data: 2012-02-04 17:32:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    04 Feb 2012 12:24:50 GMT, to

    > Redukcji tam nie słychać.

    Adaś co powie uważa za prawdę obiawioną, więc słuchaj, tam była redukcja!
    Że Ty wiesz jak brzmi silnik przy redukowaniu, nic nie znaczy.W życiu nie
    siedziałeś za kierownicą gówniarzu. ;P

    --
    Pozdor Myjk

  • 116. Data: 2012-02-04 17:39:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 3 Feb 2012 23:03:00 +0100, Adam Płaszczyca

    > Często. Wiesz, hamuję redukując biegi.

    Ależ z ciebie doświadczony kierowca! Możemy się pościgać na zdarte klocki.
    Mazda6, 95% trasy po wawie, pierwsza wymiana po 80 tkm. Obecnie 85 tkm, z
    tyłu jeszcze oryginalne.

    > Natomiast tutaj kiedy zaczęło się
    > wyprzedzanie przez audice przyhamowałem.

    Przyhamowałeś, bo inaczej doprowadziłbyś do kolizji i musiałbyś marznąć
    dwie godziny czekając na swoich ulubionych pupili.

    --
    Pozdor Myjk

  • 117. Data: 2012-02-04 17:43:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 3 Feb 2012 23:05:36 +0100, Adam Płaszczyca

    > W 0:20 zajeżdząm drogę Audi, które jest o trzy długości auta za mną, tak?

    Kłamiesz, jak tam wjechałeś, to z pewnością nie było trzech długości. Już
    abstrahując od tego, że zmieniasz temat, bo pisałeś o prędkości a nie
    odległości -- a i tu kłamiesz, bo wjeżdżając przed niego miałeś taką samą
    prędkość, a potem jeszcze hamowałeś, jego też zapewne zmuszając do
    hamowania. Wg twojej teorii (patrz inne dyskusje w odniesieniu do twojego
    filmiku o policji) to jest właśnie zajechanie drogi, hipokryto.

    --
    Pozdor Myjk

  • 118. Data: 2012-02-04 17:54:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 3 Feb 2012 23:06:46 +0100, Adam Płaszczyca

    > Raczej, że zna przepisy i wie czego nie wolno.

    Nie wolno przyśpieszać będąc wyprzedzanym.
    Masz rację, tylko ci się wydaje, że znasz przepisy.

    --
    Pozdor Myjk

  • 119. Data: 2012-02-04 19:16:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/04/2012 05:39 PM, Myjk wrote:

    > Ależ z ciebie doświadczony kierowca! Możemy się pościgać na zdarte klocki.
    > Mazda6, 95% trasy po wawie, pierwsza wymiana po 80 tkm. Obecnie 85 tkm, z
    > tyłu jeszcze oryginalne.

    Ty masz po prostu serwo zjebane ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 120. Data: 2012-02-04 19:40:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 04 Feb 2012 12:22:17 GMT, to napisał(a):

    > No i w najlepszym razie stwarzasz zagrożenie na drodze egzekwując swoje
    > rozumienie LITERY prawa.

    No ba :D Przecież każdy wie, że na odcinku z podwójną ciągłą i załamaniem
    profilu drogi należy się spodziewać wyprzedzających, prawda? I taki
    wyprzedzający jest cacy :D

    --