  • 91. Data: 2012-02-04 01:31:24
    Temat: Re: Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    wiadomości news:c1.01.3TfG2V$0rq@mike.oldfield.org.pl...

    > Miał. Ale właśnie to jest taki typ - musiał pokazać, jaki to on jest
    > wielka
    > pana ;)

    trzeba bylo go nie wpuscic i jechac swoje

  • 92. Data: 2012-02-04 05:54:44
    Temat: Re: Wilkie audi = ma?e, pulsuj?ce jajeczka :)
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-02-03 18:26, to pisze:
    > begin DoQ

    > To w jakiej odległości przed skrętem mam przestać wyprzedzać? 100 m? 1000
    > m? 10 km? I dlaczego akurat tyle?

    Hmm... w takiej, żebyś zdążył od niej odjechać i skręcić zanim
    zablokujesz tych z tyłu :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 93. Data: 2012-02-04 09:14:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 4 Feb 2012 01:31:24 +0100, KrisPolska napisał(a):

    > trzeba bylo go nie wpuscic i jechac swoje

    I stać na mrozie przez dwie godziny? Dziękuję.

    --
    ___________ (R)

  • 94. Data: 2012-02-04 10:15:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Buzi sobie dajcie na dobranoc.

    Nie bądź zazdrosny.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 95. Data: 2012-02-04 11:03:36
    Od: R2r <b...@a...pl>

    > Ja w takiej sytuacji równiez nie mam skrupułów i nie ułatwiam
    > wyprzedzania. Oczywiście nic na chama - żadne wpuszczania na czołowe
    > itp. Ale zero współpracy z mojej strony.

    "Znaczy nie ma się czym chwalić"... :-/

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 96. Data: 2012-02-04 11:34:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Saturday, February 4, 2012, 10:15:05 AM, you wrote:

    > Nie bądź zazdrosny.

    Chyba Ty.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 97. Data: 2012-02-04 11:36:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello R2r,

    Saturday, February 4, 2012, 11:03:36 AM, you wrote:

    > "Znaczy nie ma się czym chwalić"... :-/

    Nigdy nie twierdzilem, że jestem ideałem. Jestem upierdliwy nie tylko
    tutaj...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 98. Data: 2012-02-04 12:06:39
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Grejon

    > Hmm... w takiej, żebyś zdążył od niej odjechać i skręcić zanim
    > zablokujesz tych z tyłu :)

    Ale skąd mam to wiedzieć i dlaczego mam jechać kilometr za jakimś
    zamulaczem na wszelki wypadek? A co gdy on będzie skręcał, a że wcześniej
    zamulał, to teraz będzie się czaił aż będzie pusto po horyzont? A co gdy
    będzie skręcał wcześniej niż ja? Te dwa scenariusze są bardzo
    prawdopodobne, bo dziwna prędkość łączy się często właśnie z
    wypatrywaniem skrętu przez mało ogarniętych kierowców. A co, gdy jadę
    pierwszy w kolumnie to mogą skręcić czy nie mogę?

    Jedno jadą prosto, inni skręcają. Jedziesz wolniej niż inni, to Cię
    wyprzedzają. Czasami jedno z drugim się łączy. Takie życie. Jak Ci się
    spieszy, to nie zamulaj, a nie -- najpierw 10 km/h poniżej ograniczenia,
    a potem nagle minuty poczekać się nie da, bo szybszy skręca.

  • 99. Data: 2012-02-04 12:06:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Chyba Ty.

    PLONK WARNING!

  • 100. Data: 2012-02-04 12:08:24
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Grejon

> [...]

    prawdopodobne, bo dziwna prędkość łączy się często właśnie z wypatrywaniem
    skrętu przez mało ogarniętych kierowców. A co, gdy jadę pierwszy w
    kolumnie -- mogę skręcić czy nie mogę?

    Jedni jadą prosto, inni skręcają. Jedziesz wolniej niż inni, to Cię