eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaWielkość kół w wielkich wywrotkach.Re: Wielkość kół w wielkich wywrotkach.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader5.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!feeder.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!posting.tweaknews
    .nl!fx13.ams1.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Wielkość kół w wielkich wywrotkach.
    References: <pcs0v0$ptj$1@node2.news.atman.pl> <HBhIC.47527$jK6.11917@fx13.ams1>
    <z1zjngiqgkgu$.144iwkqjzslup.dlg@40tude.net>
    <AkpIC.123238$lj.57646@fx05.ams1>
    <5af2b894$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <xbzIC.51033$hf4.32721@fx19.ams1>
    <5af2cd36$0$692$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <beAIC.47743$jK6.4018@fx13.ams1>
    X-Complaints-To: a...@t...nl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 09 May 2018 10:40:07 UTC
    Organization: Tweaknews
    Date: Wed, 09 May 2018 10:40:07 GMT
    X-Received-Body-CRC: 3435153392
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:40873
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2018-05-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:xbzIC.51033$h...@f...ams1...
    > On 2018-05-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >> Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup
    >>>>> Albo w druga strone: nie jezdza po drogach publicznych, wiec nie
    >>>>> musza
    >>>>> spelniac limitu nacisku 11 ton na os ...
    >>
    >>>>Może nie tyle w drugą co razem, bo jakby nie było ograniczenia
    >>>>nacisku i
    >>>>podłoże dobrze utwardzone, to kółka mogłyby być wąskie i małe.
    >>
    >>> wyczytalem, ze pompuje sie te opony do 100-150psi, czyli 7-11 atm.
    >>> To zdaje sie wiecej niz tiry, wiec i nacisk na podloze wiekszy.
    >
    >>No a na jaką powierzchnię się to rozkłada?
    >
    > Cisnienie powietrza w oponie odpowiada cisnieniu nacisku na grunt.

    Przeciez to nie lateksowy baonik o wysoce elastycznych ściankach, a dość
    sztywna konstrukcja ze wzmocnionymi brzegami. Dodatkowo ciśnienie w
    oponie może być przecież wyższe niż wynika z cięzaru pojazdu.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: