  • Data: 2013-04-22 14:18:10
    Temat: Re: Wielkość czcionki: px czy em? Czy wszystko jedno?
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-19 14:56, Latet pisze:
    > Wydaje mi się więc, że jednym z niewielu sensownych (wygodnych)
    > zastosowań "em" jest "line-height", bo się wtedy dostosowuje do bieżącej
    > wielkosci czcionki w danym "obszarze" (mniej zmian w kodzie potrzebnych
    > w razie zmiany wielkości czcionki lokalnie).

    Teoretycznie tak, praktycznie jest nie jest tak różowo. Jak zaczniesz
    zmieniać font-size nie ruszając line-height, to trafisz na problemy z
    zaokrąglaniem, które często objawiają się tak że któraś z linijek ma o
    1px mniejszy line-height niż pozostałe.

    BTW, jak ktoś lubi bardzo emy to mu się przyda:
    http://riddle.pl/emcalc/

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";