  • Data: 2020-06-01 06:59:59
    Temat: Re: Wielki pirat
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie lepiej jak każdy sobie sam wygogluje liczby. To proste i nie
    > da się w ten sposób nic zmanipulować. IQ kuriera powinno
    > wystarczyć do przeprowadzenia operacji wygoglowania strat budżetu
    > w wyniku wypadków drogowych. Jak nie dasz rady sam to napisz to
    > nauczę jak to zrobić.

    Mowiąc takwidocznie nie pamietasz naszej rozmowy o smogu.
    Teoretycznie tez moznaby powiedziec ze kazdy moze sobie wyguglac sam.
    Ale na podane dane z organizacji pozarzadzowych mowiłes ze
    niewiarygodne.
    Na podane dane z ministerstwa mowiłes ze politycy kłamią.

    Wiec trudno powiedziec które dane cie zadowolą.

    I dlatego tez ja nie pytałem jakie to są liczby - pytałem czy w nie
    wierzysz. Bo to wydaje sie klu problemu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo