eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaWiększy akumulator do samochodu Re: Większy akumulator do samochodu
  • X-Received: by 10.140.93.38 with SMTP id c35mr43825qge.38.1433515106198; Fri, 05 Jun
    2015 07:38:26 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.93.38 with SMTP id c35mr43825qge.38.1433515106198; Fri, 05 Jun
    2015 07:38:26 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    z60no456366qgd.1!news-out.google.com!k20ni45207qgd.0!nntp.google.com!q107no2699
    83qgd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 5 Jun 2015 07:38:26 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <mwuhcrjx1x50$.ed4sinmxh2ua.dlg@40tude.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=109.243.251.178;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 109.243.251.178
    References: <556962ff$0$8371$65785112@news.neostrada.pl>
    <mkbqf0$4ca$1@srv.chmurka.net> <mkhhn7$6sj$1@node1.news.atman.pl>
    <mkkv5g$oi4$1@node2.news.atman.pl>
    <556ead7a$0$27518$65785112@news.neostrada.pl>
    <mkmcum$4ba$1@node2.news.atman.pl>
    <8856082467$20150603101817@squadack.com>
    <mko3r4$rmd$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <mkphdm$6t0$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mkqd8f$jms$1@usenet.news.interia.pl>
    <n...@4...net>
    <e...@g...com>
    <1967abh260rq8$.11b09qi7o96k1$.dlg@40tude.net>
    <4...@g...com>
    <mwuhcrjx1x50$.ed4sinmxh2ua.dlg@40tude.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: Większy akumulator do samochodu
    From: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 05 Jun 2015 14:38:26 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:682155
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 5 czerwca 2015 14:09:35 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Fri, 5 Jun 2015 04:29:56 -0700 (PDT), Zachariasz Dorożyński
    > > W dniu piątek, 5 czerwca 2015 12:47:44 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > >>>>>> (...) Przy pchaniu Syreny nie czuło się różnicy czy skrzynia jest na luzie
    > >>>>> czy na II biegu.
    > >>>>>>
    > >> Chodzi o to, ze typowo jezdzilo sie ... no wlasnie nie pamietam, chyba
    > >> z wolnym kolem. Wtedy mogles takie odczucie miec przy pchaniu, jesli
    > >> kierowca nie przestawil wajchy.
    > >>
    > > Napisałeś tak jakbyś wiedział lepiej jakie miałem odczucie.
    > > Samochody się pcha żeby albo przestawić albo odpalić. Przestawia
    > > się na luzie i takie coś Syrena miała a odpala z reguły na II
    > > biegu. Dlaczego starasz się zrobić z użytkowników Syreny idiotów.
    > > Nie wystarczy ci że oni i tak w jakiś sposób byli wykluczeni
    > > społecznie bo mieli Syreną.
    >
    > Dlaczego wykluczeniu? Nobilitowani byli, bo wiekszosc miala pekaes
    > albo rower.
    >
    > Ja tam wiem, ze silnik stawia opor. Moze i w Syrenie maly, ale stawia.
    > Wiec cos podejrzewam ... odczucia Ci sie pomylily, czy wolne kolo
    > zadzialalo.
    >
    > J.

    ale chociaż czyści chodzili. Użytkownik Syreny miał w zakresie obowiązków nauczyć się
    zmieniać przegub, zaprojektowany przez inżyniera Zawiasa, w każdych warunkach
    atmosferycznych. Hamulce bębnowe bez samoregulacji stanowiły wyzwanie nie tylko dla
    użytkowników ale i warsztatów. Na każdą szczękę dwa punkty do regulacji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: