-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl
!xs4all!newsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!amsnews11.chello.com!eweka.
nl!lightspeed.eweka.nl!postnews.google.com!i6g2000vbe.googlegroups.com!not-for-
mail
From: maniek <m...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Większe zużycie paliwa i kopcenie...a moze to zwidy
Date: Mon, 5 Dec 2011 13:31:06 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 19
Message-ID: <1...@i...googlegroups.com>
References: <jbdo08$loq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<4edaa9b8$0$5798$65785112@news.neostrada.pl>
<jbegth$sp9$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <jbi1o6$glt$1@pippin.nask.net.pl>
<jbj062$v7a$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: 46.186.46.39
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1323120666 27908 127.0.0.1 (5 Dec 2011 21:31:06 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Dec 2011 21:31:06 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: i6g2000vbe.googlegroups.com; posting-host=46.186.46.39;
posting-account=0aL_PwoAAAAyJ7XC15QCYEYL8BLOFjAV
User-Agent: G2/1.0
X-Google-Web-Client: true
X-Google-Header-Order: HUALESNKRC
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:8.0) Gecko/20100101
Firefox/8.0,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418601
[ ukryj nagłówki ]On 5 Gru, 18:48, Michał sirapacz Gut <m...@s...pl> wrote:
> > Dokładnie taki efekt w Fordach powoduje pęknięta rura powietrza za turbiną.
> > Ale słychać przy przyspieszaniu obcy dzwięk, jakby zepsutego łożyska.
>
> dzieki za cynk - obejrzę to ręką w wolnej chwili. w sumie na poczatku
> nie gwizdala ta turbina, dopiero od jakichs 2 lat
Nie wiem ile w tym prawdy,ale podobno jak zaczyna gwizdać turbina to
jej żywot się kończy.
Najdokładniej sprawdzisz tą rurę owijając ją papierem toaletowym,jak
będzie nieszczelność to ładnie się odznaczy na nim.Ręką nie zawsze
wyczujesz,a wiem co piszę bo miałem taki sam problem.Chyba ze masz
kilku centymetrowe pęknięcie....
Następne wpisy z tego wątku
- 06.12.11 09:30 to
- 06.12.11 09:33 t-1
- 06.12.11 14:32 Bartek
- 06.12.11 14:35 Bartek
- 06.12.11 14:42 Michał sirapacz Gut
- 06.12.11 14:43 AZ
- 06.12.11 14:48 Michał sirapacz Gut
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=