  • 11. Data: 2009-08-27 11:21:51
    Temat: Re: Wiecznie luzuj?ce się zapięcie kasku - HJC-IS MAX
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h75mj8$de6$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    >

    > A jak działa DD? Nie znam się.

    Ok, już wiem. Chodzi o takie "plecakowe" dwa kółka między którymi zapętla
    się pasek.

    Problem w tym, że mój kask ma podobne rozwiązanie, tylko, że zamiast dwóch
    kółek jest jedna klamra z taką ruchomą płaską blokadą, która ma zapobiec
    przesuwaniu się paska. No i nie zapobiega. Zresztą DD też nie zapobiega do
    końca chyba i stąd te dodatkowe klipsy trzymające pasek.

    Prawdę mówiąc - może też sobie zatrzask wszyję w pasek i już.

    MN

  • 12. Data: 2009-08-27 13:41:25
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Marcin N pisze:

    > Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w

    Dziala swietnie a konstrukcja jest prosta jak budowa cepa.

    > Ok, już wiem. Chodzi o takie "plecakowe" dwa kółka między którymi
    > zapętla się pasek.

    Cos w ten desen. Na pewno lepsze rozwiazanie niz blokujace sie zatrzaski
    czy zapinki.

> [...]
    > zapobiega do końca chyba i stąd te dodatkowe klipsy trzymające pasek.
    >
    > Prawdę mówiąc - może też sobie zatrzask wszyję w pasek i już.

    Zrob sobie zabki na tej zaciskowej klamerce w miejscu gdzie wpija sie
    pasek, powinno pomoc. Albo wymien kask.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 13. Data: 2009-08-28 06:46:38
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote

    >Zresztą DD też nie zapobiega do końca chyba i stąd te dodatkowe klipsy
    >trzymające pasek.

    ROTFL
    Sorrki ale mnie dobiles tym tekstem.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 14. Data: 2009-08-29 13:58:19
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "marider" <marider@CUT_go2.pl> napisał w wiadomości
    > marider
    > Wsciekla R1 + dodatki
    > http://tinyurl.com/yvjtdk

    Witam
    Dzis wyslalem posta z linkiem do aukcji z zx9, sprzedawca okresla
    lokalizacje jako Bialystok. Moglbys moze obejzec moto? A moze jest lepiej i
    znasz sprzedajacego?
    Oto linka do alledrogo http://allegro.pl/item717395730_kawasaki_zx_9r.html

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Szukam zx-9

  • 15. Data: 2009-08-31 17:51:48
    Temat: Re: Wiecznie luzuj?ce się zapięcie kasku - HJC-IS MAX [OT]
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    BartekGSXF pisze:
> [...]
    > Dzis wyslalem posta z linkiem do aukcji z zx9, sprzedawca okresla
    > lokalizacje jako Bialystok. Moglbys moze obejzec moto? A moze jest lepiej i

    Spoko, obadac w tygodniu sprzeta moge. Odezwij sie na priv i zobaczymy.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 16. Data: 2009-08-31 18:17:24
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > Spoko, obadac w tygodniu sprzeta moge. Odezwij sie na priv i zobaczymy.

    Poszlo, dzieki za odpowiedz.

    pozdrawiam

    --
    Bartek