  • 51. Data: 2023-11-22 21:01:21
    Temat: Re: Wiecie ile zdrożały opony?
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 22.11.2023 o 20:21, Janusz pisze:

> [...]
    -caloroczne-257692?string=triangle&order=p&stan=nowe

    > A czy kiedyś tak robiłem? zmuszałem kogoś do  kupowania  np elektryka
    > zamiast zwykłego czy czegoś innego?

    Nie, ale robisz kurwę z logiki wmawiając nam że pojedynczy przypadek
    który dotknął ciebie czy twoich znajomych oznacza ogólny trend.

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2023-11-22 21:18:59
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.11.2023 o 12:09, Janusz pisze:
    > Też nie wiedziałem bo kupowałem we wrześniu, a z niewiedzy wyprowadził
    > mnie kolega który akurat ich szuka, okazuje się że ceny teraz  jakiś
    > kosmos, we wrześniu za "2× Triangle SeasonX TA01 175/65R14 86 H
    > wzmocnienie (XL)" zapłaciłem  319,00 zł teraz te same kosztują 675 zł :(
    > Okazuje się że podobno (on tak twierdzi bo nigdzie o tym nie czytałem)
    > wprowadzili w międzyczasie embargo na kauczuk z Rosji stąd takie ceny :(

    Chuja tam. Kupowałem w sierpniu i cena niższa

    https://i.imgur.com/Sg2gj3G.png.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 53. Data: 2023-11-23 15:32:18
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 22.11.2023 o 21:01, RadosławF pisze:

    -caloroczne-257692?string=triangle&order=p&stan=nowe

    > Nie, ale robisz kurwę z logiki wmawiając nam że pojedynczy przypadek
    > który dotknął ciebie czy twoich znajomych oznacza ogólny trend.
    Spokojnie, jeszcze cię ten trend dopadnie, zobaczymy wtedy twoją logikę.
    --
    Janusz

  • 54. Data: 2023-11-23 16:27:25
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 23.11.2023 o 15:32, Janusz pisze:

    -caloroczne-257692?string=triangle&order=p&stan=nowe

    > Spokojnie, jeszcze cię ten trend dopadnie, zobaczymy wtedy twoją logikę.

    Rozumiem że argumentów już nie masz.
    To jeszcze przeproś i kończymy ten brednio serial.

    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2023-11-23 18:20:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Nov 2023 20:25:57 +0100, Janusz wrote:

    > Ale nie znalazłem na allegro w innej cenie, to były/są najtańsze.

    > Może tak grzeczniej co Jarku?
    >
    > co jakies chinskie noname kupil w cenie
    > No teraz w tej cenie ich nie kupię, kupiłem we wrześniu, czego nie
    > rozumiesz?

    Ale teraz kupiles drogo czy nie kupiłes?

    > Miałem kiedyś i większego gówna nie widziałem, a te owszem chińskie ale
    > lepsze od kormoranów czy holenderskich vederstainów, też gówno jakich mało.

    Tak czy inaczej - teraz mozna podobnie drogo bardzo markowe opony
    kupic w tym rozmiarze, albo inne sporo taniej.
    Widac Triangle przestał robic ten jeden rozmiar.

    J.

  • 56. Data: 2023-11-23 18:57:53
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 23.11.2023 o 16:27, RadosławF pisze:

    -caloroczne-257692?string=triangle&order=p&stan=nowe

    > Rozumiem że argumentów już nie masz.
    jasne, argumenty zobaczysz na wiosnę.
    > To jeszcze przeproś i kończymy ten brednio serial.
    To po co odpisujesz, reklamujesz tylko ten portal, kretynku :)

    --
    Janusz

  • 57. Data: 2023-11-23 19:04:04
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 23.11.2023 o 18:20, J.F pisze:

    > Ale teraz kupiles drogo czy nie kupiłes?
    Nie teraz nie musiałem kupować, kupiłem we wrześniu, teraz tylko
    sprawdziłem ceny na aledrogo.

    > Tak czy inaczej - teraz mozna podobnie drogo bardzo markowe opony
    > kupic w tym rozmiarze, albo inne sporo taniej.
    No właśnie o to chodzi, drogie opony były już drogie wcześniej, dlatego
    niektóre wręcz staniały, a z kolei tanie podrożały, może nie wszystkie
    ale akurat te tak.

    > Widac Triangle przestał robic ten jeden rozmiar.
    Z tego co wyczytałem to duża firma i robi kupę opon, może magazyny czyścili?
    Tyle że to wtedy wielu sprzedawców miało w podobnych cenach, tak jak
    teraz mają o >100% wyższe.
    Nieważne, inne nie zdrożały ale myślę że na razie, sankcje w końcu
    zadziałają.

    --
    Janusz

  • 58. Data: 2023-11-23 20:03:12
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 23.11.2023 o 18:57, Janusz pisze:

    -caloroczne-257692?string=triangle&order=p&stan=nowe

    > jasne, argumenty zobaczysz na wiosnę.
    > To po co odpisujesz, reklamujesz tylko ten portal, kretynku :)

    Żeby kretynek go nie reklamował, idioto. :)

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2023-11-23 23:53:58
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.11.2023 o 20:03, RadosławF pisze:

    > Żeby kretynek go nie reklamował, idioto. :)

    On go nie reklamuje, używa dostępnego skracacza linku podobnie jak
    tinyurl.com

    Ty nigdy nie jesteś merytoryczny z treścią jego linku i tylko
    odczytujesz "interia" i masz kurwiznę, którą powielasz za każdym razem,
    wychodząc na debila niemerytorycznego. To Ty jesteś problemem, nie on,
    który próbuje skrócić link...z dostępnego skracacza bo to on ułatwia a
    Ty generujesz debilny wpis :)
    ITBBNT (i to by było na tyle).

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 60. Data: 2023-11-24 12:01:40
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    > wychodząc na debila niemerytorycznego. To Ty jesteś problemem, nie on,
    > który próbuje skrócić link...z dostępnego skracacza bo to on ułatwia a

    Masz piwo u mnie :)

    --
    Janusz