  • 51. Data: 2022-05-30 23:37:34
    Temat: Re: Wie ktoś co szaliki za numer z telewizją naziemna
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 30 maja 2022 o 16:47:48 UTC+2 sirapacz napisał(a):

    > To, że nowy dekoder to nie znaczy automatycznie DVBT2 HEVC.
    > Baranie.
    Automatycznie to jak mówił sierżant w wojsku człowiek staje skurwysynem jak ma matkę
    kurwę. Przestawiłem antenę i odbiera wszystko tłumiku. Zdradzisz tajemnice czy to
    twój tata miał taką maszynę co z jednej strony pakowało się do niej barany a z
    drugiej wychodziły parówki? I jak zapytałeś czy jest maszyną co jak w nią pakować
    parówki to z drugiej strony wyjdą barany to znał odpowiedz? Nie musisz się dalej
    produkwac. Problem bez twojego udziału został pozytywnie rozwiązany.

  • 52. Data: 2022-05-30 23:41:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 30 maja 2022 o 23:31:51 UTC+2 Marek napisał(a):
    > Odezwał się specjalista od gumowych dzwonków, który sam nie umie
    > znaleźć Polsatu na kanale 45 w Łodzi.
    >
    > --
    > Marek
    Ale żeś mi dołożył moim tekstem bez podania źródła. Weź przestan bo mam zajada i mnie
    boli jak się śmieje.

  • 53. Data: 2022-05-30 23:58:02
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2022-05-30 o 00:36, Andrzej P. Wozniak pisze:
    > śmiecisz przez Google, gdzie zatrudnili najgorszych programistów

    No właśnie próbowałem przez Googla pisać na grupy, ale porzuciłem ten
    pomysł. Z jednej strony wygodne, bo gdzie się nie usiądzie przy kompie
    można napisać, ale okazjonalnie jedną dwie wiadomości. Więcej na kilka
    grup to mało wygodne, wątki... odświeżanie... ehh.

    Ale jaka alternatywa? Aby była poczta i grupy, chyba tylko Thunderbird.

    Robert

  • 54. Data: 2022-05-31 00:04:05
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W poniedziałek, 30.05.2022 o 23:31, Marek napisał:

    > Odezwał się specjalista od gumowych dzwonków, który sam nie umie
    > znaleźć Polsatu na kanale 45 w Łodzi.

    Bo to bałuciarz, a Bałuty to stan umysłu.

    --
    Collie

  • 55. Data: 2022-05-31 00:21:34
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W poniedziałek, 30.05.2022 o 23:58, Robert Wańkowski napisał:

    > Ale jaka alternatywa? Aby była poczta i grupy, chyba tylko Thunderbird.

    40tude Dialog. Stary, ale jary, z polską wersją językową
    i dopieszczany dalej przez miłośników na niemieckiej grupie
    de.comm.software.40tude-dialog.

    --
    Collie

  • 56. Data: 2022-05-31 01:32:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 31 maja 2022 o 00:21:38 UTC+2 Collie napisał(a):

    > 40tude Dialog. Stary, ale jary, z polską wersją językową
    > i dopieszczany dalej przez miłośników na niemieckiej grupie
> [...]
    Nie dość że kundel to jeszcze z opcji niemieckej.

  • 57. Data: 2022-05-31 08:03:31
    Od: Runt <l...@f...org>

    > Jak nie napisałem jak napisałem. Może problem jest w tym że ja piszę do tych co
    mają współczynnik inteligencji większy niż 100.

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

    KANALIO!

    Internet pamięta:

    https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka/c/MBgopP
    7Lgw8

    (patrz: 24.02.2022, 15:21:34)

    (c) - zenek kapelinder z królestwa narragonii

  • 58. Data: 2022-05-31 08:03:38
    Od: Runt <l...@f...org>

    > Jesteś wybitnym przedstawicielem tej nieskończonej głupoty. Tuwim dla ciebie z tej
    okazji wiersz napisał.

  • 59. Data: 2022-05-31 08:03:43
    Od: Runt <l...@f...org>

    > Ja ci się nie dziwię nawet rozumie. Na wsi pies który nie szczeka jest zabijany
    szpadlem, jak ma szczęście. Dawno zdjęcia żony nie pokazałeś. Daj bo nic tak nie
    cieszy jak cudze nieszczęście. Cycki dalej ma do pępka czy jeszcze bardziej się
    wyciągnęły. Jak widzisz przy cyckach twojej żony mieszkanie w centrum bardzo dużego
    miasta w dużym mieszkaniu z niskim czynszem i nie w pożydowskie a żydowskiej
    kamienicy nie jest żadnym problemem. Co prawda nie masz problemu jaki ma prawie 100%
    mężczyzn w Polsce i na świecie. Nie dorobi ci rogow. Nie da się wypić tyle gorzały
    żeby twoja żona się spodobała. Amen

  • 60. Data: 2022-05-31 08:03:49
    Od: Runt <l...@f...org>