  • Data: 2022-05-30 00:21:04
    Temat: Re: Wie ktoś co szaliki za numer z telewizją naziemna
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako Marek <f...@f...com>
    w artykule <news:almarsoft.4542480536638407767@news.neostrada.p
    l> pisze:

    > No błagam, ludzie chyba nie są aż tak głupi.

    Są jeszcze głupsi i nic się pod tym względem nie zmieniło, bo głupota jest
    nieskończona. Kiedyś nie czyścili głowic w magnetofonach kasetowych,
    później nie ustawiali godziny na magnetowidzie, a teraz nie potrafią
    przeskanować kanałów. Wszystko to osobiście widziałem.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)