  • Data: 2009-03-05 10:10:49
    Temat: Re: Wie ktoś co się dzieje między AC-X i PLIX ?
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > proste rozwiniecie macra to 30k prefiksow... Bardzo Grozny Protokol ma
    > to do siebie, ze czasem mozna nie rozglaszac wszystkiego co mozna,
    > aby sterowac wysyceniem danego linku...
    >
    > jednakze: 18k (wspomniane w ktoryms z poprzednich postow) < 30k
    (rozwiniecie
    > makra)
    >
    > teoretycznie, PLIX ma potencjal na +- 40k prefiksow. praktycznie w
    chwili
    > obecnej jest to 8k.

    w mojej ocenie brakuje jasnego okreslenia ile maksymalnie.

    Wyobraz sobie, ze sa mali operatorzy co maja np. sprzet co ma maksymalnie
    mozliwosc przyjecia 24 k prefixow. I nagly chwilowy wzrost 8k do 30 k
    powoduje, ze cos nawali. Rozumiem 100% zapas na wyrost ale z innymi tez
    trzeba sie liczyc

    Nie mozna oczekiwac od innego opratora, ze nagle zacznie przyjmowac
    niewiadomo co bo moze sie okazac, ze stoi na przeszkodzie sprzet lub jakas
    koncepcja, ktora nie jest jawna a blokuje ;)

    Icek