  • 61. Data: 2012-07-01 00:02:34
    Temat: Re: Widzę widzę!!
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-06-2012 14:35, kapec pisze:

    > A ty masz problem ze sluchem

    a ty śmierdzisz kapciem

    --
    Pozdr.

  • 62. Data: 2012-07-01 00:05:35
    Temat: Re: [piątkowo] Widzę widzę!!
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2012-06-30 22:59, Michoo pisze:

    > Wpadniesz w poślizg, odruchowo ("hamowanie w sytuacjach awaryjnych")
    > kopniesz sprzęgło i hamulec. Po wysprzęgleniu odzyskasz częściowo (bo na
    > ABS) sterowność i będziesz miał jeszcze kilka sekund (to wbrew pozorom
    > masa czasu - zobacz z zegarkiem) hamowania przed sobą. W tym czasie się
    > odrobinę ogarniesz i zaczniesz manewrować do skraju drogi mając
    > nadzieję, że wtedy nikt Ci nie zrobi parkingu z dupy.

    Oczywiście... Bo każdy wie w ułamku sekundy co mu się zepsuło i co musi
    w tym momencie zrobić..

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 63. Data: 2012-07-01 00:30:27
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 01.07.2012 00:05, Mumin wrote:
    > Oczywiście... Bo każdy wie w ułamku sekundy co mu się zepsuło i co musi
    > w tym momencie zrobić..

    Bo każdy w sytuacji awaryjnej próbuje hamować.
    Mnie uczyli, że hamując awaryjnie wciska się również sprzęgło co akurat
    w przedstawionej sytuacji magicznie wyprowadzi pojazd z poślizgu przez
    odłączenie zablokowanego silnika od kół.

    Michoo

  • 64. Data: 2012-07-01 00:35:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-07-2012 00:30, Michoo pisze:
    > Bo każdy w sytuacji awaryjnej próbuje hamować.
    > Mnie uczyli, że hamując awaryjnie wciska się również sprzęgło co akurat

    Jak mi pokażesz tę sztuczkę w samochodzie z automatem to zostaniesz moim
    guru.

    --
    Pozdr.

  • 65. Data: 2012-07-01 11:00:41
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-30 22:05:35 +0000, Mumin <m...@T...onet.pl> said:

    > Oczywiście... Bo każdy wie w ułamku sekundy co mu się zepsuło

    A skąd taka dziwna teza?!

    > i co musi w tym momencie zrobić..

    Większość po prostu reaguje stosownie do ilorazu inteligencji i
    nabytego doświadczenia oraz sytuacji.
    Sądzę że tylko jednostki nienormalne w takiej chwili analizują powód awarii...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 66. Data: 2012-07-01 13:54:11
    Od: kapec <k...@o...pl>

    On 1 Lip, 00:02, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > a ty śmierdzisz kapciem

    Nie dosc ze gluchy to jeszcze pierdolniety.

  • 67. Data: 2012-07-01 14:03:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ojciecc wrote:

    > Jak Ci na skrajnym lewym przy wyprzedzaniu ktoś zajedzie droge a
    > sekundę później pierdolnie wał korbowy blokując koła też dasz rade?

    a jak ci jeszcze spadnie fotepian przed tobą to co wtedy...?

    albo zasłabniesz z wrażenia...

  • 68. Data: 2012-07-01 15:29:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-07-2012 13:54, kapec pisze:

    > Nie dosc ze gluchy to jeszcze pierdolniety.

    Dobrze że znasz swoje ułomności.

    --
    Pozdr.

  • 69. Data: 2012-07-01 16:43:10
    Od: kapec <k...@o...pl>

    On 1 Lip, 15:29, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Dobrze że znasz swoje ułomności.

    I czytac ze zrozumieniem tez nie potrafisz, bo to o tobie bylo barani
    lbie.

  • 70. Data: 2012-07-01 17:18:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-07-2012 16:43, kapec pisze:
    > I czytac ze zrozumieniem tez nie potrafisz, bo to o tobie bylo barani
    > lbie.

    Wzruszające śmierdzący trampku...

    --
    Pozdr.