  • Data: 2021-10-07 10:27:06
    Temat: Re: Widoczne rysy na ekranie - jakaś folia?
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/10/2021 10:05, Ewa wrote:
    > W pierwszej kolejności chodzi mi o usunięcie rys z tabletu,
    > bo denerwuję się, gdy tylko je widzę.

    Istnieją punkty GSM, specjalizujące się w "szkle", któe potrafią docinać
    uniwersalne folie/szkła na wymiar. Co prawda nie wiem, czy dadzą radę
    dociąz na rozmiar tabletu, ale warto zapytać.

    Poszukaj punktów z logo "3mk", są w dużych miastach. Handluje tym też
    bodaj x-kom.

    Zwykłe punkty GSM zwyczajowo nie mają w ofercie niczego do tabletów.

    Proponowałbym podejśc do MediaMartk. Oni na miejscu przycinają
    folie/szkła i zakładają. Nie wiem, czy mają usługę "na obcy sprzęt".
    Niewątpliwie inne sklepy AGD maja podobne usługi, ale niewiele o nich
    wiem, nie korzystałem.

    Założenie folii/szkła samodzielnie jest mozliwe, ale ostrzegam, że bez
    pewnej wprawy i podejrzenia jak to robią, raczej skończy się pyłem i
    bąblami. Będzie gorzej niż rysy. Całośc sztuczki to odpowiednia
    technika. Szkło źle przyklejone jest cieżko zdjąć i załozyć poprawnie.
    Musi wyjśc od razu. W dodatku na tablecie znacznie trudniej zrobic to
    poprawnie z powodu powierzchni.