  • 41. Data: 2014-08-26 11:29:36
    Temat: Re: Widać że Pan nie z Radomia ...
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2014-08-26 10:41, huri_khan pisze:

    > A po co szykować portfel przed nalaniem paliwa ?

    To jak dyskusja czy truskawki cukrem?

    No jak wychodzę zatankować, to biorę portfel, kluczyki, po nalaniu idę
    od razu do kasy i wracam do auta. A to lepiej nalać, wrócić do auta po
    pieniądze i dopiero do kasy?

  • 42. Data: 2014-08-26 13:54:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-26 02:24, Pszemol wrote:

    > Boją się złodziei jakichś, czy co? ;-)

    Boją się małej kudłatej ironii, co wyskakuje za dystrybutora i gryzie
    nieuważnych obcokrajowców w dupę:P

    Shrek.

  • 43. Data: 2014-08-26 14:17:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-26, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Boją się małej kudłatej ironii, co wyskakuje za dystrybutora i gryzie
    > nieuważnych obcokrajowców w dupę:P

    Dzieki. Mialem wczesniej odpowiedziec, juz nawet otworzylem edycje ale
    stwierdzilem, ze to nie ma sensu i zamknalem ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 44. Data: 2014-08-26 15:59:23
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 26 Aug 2014 07:56:52 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >od kiedy zielone papierki przestały być sródkiem płatniczym?

    Pewnie, wsadze 75 dolcow do koperty i wysle poczta

    A.L.

  • 45. Data: 2014-08-26 16:01:24
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 26 Aug 2014 11:02:23 +0200, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    >[...]
    >
    > Chyba się mylisz.
    > W praktyce czekiem w .pl nie zapłacisz. Nikt Ci go nie przyjmie.
    > W Polsce od dawna (kilkanaście lat) banki zaprzestały emisji
    >i wycofały obsługę.
    > Wiem, bo w zeszłym tysiącleciu jakieś bankowe druki czekowe
    >pobrałem i się "unieważniły" :)
    >
    > Rzuciłem okiem do googla, wychodzi że "odpieniężenie" czeków
    >staje się w Europie normą:
    >http://serwisy.gazetaprawna.pl/finanse-osobiste/art
    ykuly/613452,czeki_powoli_odchodza_do_lamusa.html

    W banku PEKAO bez problemu spieniezylem amerykanski czek

    > Czeki nie były nigdy popularne, a w byłych krajach RWPG :> tym
    >bardziej, akurat pewne "zacofanie" w paru dziedzinach przyniosło
    >korzyść - przeskok bezpośrednio do nowszych rozwiązań (karty).
    > Osobna rzecz, że prawo dość długo odstawało w zakresie ochrony
    >korzystania z kart - relatywnie niedawno dopiero ograniczono
    >przepisem odpowiedzialność klienta za płatność której nie
    >potwierdza.

    Zdaje sie ze uniewazniaja tranzakcje dopiero po posiadaniu
    prawomocnego wyroku sadowego. {Przynajmniej z prasy mozna to
    wydedukowac

    A.L.

  • 46. Data: 2014-08-26 16:04:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    A.L. wrote:

    > Pewnie, wsadze 75 dolcow do koperty i wysle poczta

    nie mów, że ukradną? W takim praworządnym kraju?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 47. Data: 2014-08-26 16:07:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-26, A.L <a...@a...com> wrote:

    > Pewnie, wsadze 75 dolcow do koperty i wysle poczta

    No i gdzie tu sens i logika? Odsylac czek, ktory ktos pozniej musi
    zrealizowac zamiast po prostu na poczcie nadac przekaz pieniezny...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 48. Data: 2014-08-26 16:49:05
    Temat: Re: Wida? ?e Pan nie z Radomia ...
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 26 Aug 2014 14:07:59 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >No i gdzie tu sens i logika? Odsylac czek, ktory ktos pozniej musi
    >zrealizowac zamiast po prostu na poczcie nadac przekaz pieniezny...

    Poczta tutaj sluzy do wysylania listow i paczek. Owszem, mozna nadac
    pzrekaz pieneizny jak sie chce, ale na ogol nikt nei chce.

    W przypadku rejestracji samochodu tzreba odeslac formularz ORAZ czek.
    Owszem, moglbym zaplacic gotowka, ale musialbym sie pofatygowac
    osobiscie do odpowiedniego urzedu

    A.L.

  • 49. Data: 2014-08-26 16:49:45
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 26 Aug 2014 14:04:29 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >nie mów, że ukradną? W takim praworządnym kraju?

    Nie, zapewne by nie zginal, 75 dolcow zostaloby odeslane na moj adres

    A.L.

  • 50. Data: 2014-08-26 16:51:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-26 16:49, A.L. wrote:

    > W przypadku rejestracji samochodu tzreba odeslac formularz ORAZ czek.
    > Owszem, moglbym zaplacic gotowka, ale musialbym sie pofatygowac
    > osobiscie do odpowiedniego urzedu

    Przelewów u was nie znają?

    Shrek.